کد خبر : 32070
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

تلاش پوچتینو برای رساندن چلسی به سومین برد پیاپی مقابل منچسترسیتی

تلاش پوچتینو برای رساندن چلسی به سومین برد پیاپی مقابل منچسترسیتی
مائوریسیو پوچتینو برای رسیدن چلسی به سومین برد پیاپی در لیگ برتر انگلیس این بار مقابل منچسترسیتی در تلاش خواهد بود.؛

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا شب چلسی و منچسترسیتی مقابل هم قرار خواهند گرفت. نوار پیروزی های چلسی در دو بازی گذشته آنها در لیگ برتر انگلیس باید دید در مقابل سیتی پاره می شود یا خیر.

بازی های خوبی که تیم مائوریسیو پوچتینو در لیگ جزیره در دو بازی قبلی انجام داده و آنها امیدوارند در بازی فردا شب نیز روند رو به جلوی تیمشان ادامه یابد.

در صورت پیروزی چلسی مقابل سیتی آنها به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر انگلیس دست خواهند یافت.

بررسی شرایط مصدومان چلسی مقابل سیتی

این سرمربی کارنامه دار شناخته شده درباره مصدومیت تیاگو سیلوا و رسیدنش به بازی با سیتی گفت این مصدومیت جدی بوده ولی اکنون او در دسترس نمی باشد. بایستی وضعیت او را بررسی کنیم تا بدانیم در دیدارهای بعدی به چه شرایطی خواهد بود و آیا می توان از سیلوا بهره برد یا خیر.

پوچتینو

وی همچنین در خصوص دیگر مصدومان تیمش مثل گوستو و کولویل نیز گفت: مصدومیت این دو بازیکن بهبود یافته و در دسترس است. همچنین سانچز نیز شرایط در دسترس بودن را دارد. البته چوکواومکا به دلیل پیچ خوردگی مچ پا قادر به حضور در بازی نیست و غایب خواهد بود.

مائوریسیو پوچتینو همچنین در باره تیم منچسترسیتی نیز گفت آنان واقعا خوب کار می کنند و از برترین تیم های دنیا محسوب می شوند. در دیدار پیش رویمان دیداری جذاب خواهیم داشت و در خوب بودن آنها شکی نیست.

شرایط عجیب چلسی در جدول لیگ جزیره/ رتبه دهم

چلسی با وجود دو بازی خوب گذشته خود همچنان در جدول رقابت ها شرایط خوبی ندارد. آنها از 24 بازی گذشته خود فقط 34 امتیاز به دست آورده و در رتبه عجیب دهم قرار دارند.

رتبه ای که برای چلسی بعید بوده و مطمئنا هواداران چلسی انتظارات ویژه ای از سرمربی تیم و بازیکنانشان دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها