کد خبر : 29672
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

مهاجم جدید رئال مادرید خوسلو + رقم قرارداد

مهاجم جدید رئال مادرید خوسلو + رقم قرارداد
سرانجام رئال مادرید جانشین کریم بنزما را مشخص کرد. بعد از جدایی بنزما از رئال این تیم در پی جذب مهاجمی طراز اول بود و در نهایت با خوسلو به توافق رسید؛

سرانجام رئال مادرید جانشین کریم بنزما را مشخص کرد. بعد از جدایی بنزما از رئال این تیم در پی جذب مهاجمی طراز اول بود و در نهایت با خوسلو به توافق رسید.

مبلغ قرارداد این بازیکن به صورت قرضی از اسپانیول پانصد هزار یورو است. همچنین بند قرارداد قطعی یک میلیون و نیم یورویی نیز برای خوسلو تعیین شده که در پایان فصل قابلیت اجرایی دارد. البته این بند خرید به هیچ عنوان لازم الاجرا و اجباری نبوده و نیازمند توافق دو طرف است.

رئال مادرید نیز با انتشار بیانیه ای به انتقال قرضی خوسلو به رئال مادرید از اسپانیول اشاره کرد. این مهاجم طراز اول در فصل پیش در رتبه سومین گلزن برتر لالیگا قرار گرفته بود. او کمتر از لواندوفسکی و بنزما گلزنی کرده بود و آمار 16 گل در یک فصل را به نام خود در اسپانیول ثبت نموده بود.

رئالی ها به این امید دارند تا خوسلو بتواند در ترکیب رئال خیلی زود جا بیافتد و شایستگی هایش را نشان دهد.

نکته قابل توجه در خصوص خوسلو حضور این بازیکن در تیم دوم رئال مادرید در فصل 2011 بود. تا بازیکنی که از سابقه رئالی نیز برخوردار است سرانجام مجددا به ترکیب این تیم بازگردد. بازگشتی که بعد از 11 سال دوری مجددا اتفاق افتاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها