کد خبر : 31169
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

شانس قهرمانی از دید مکس آلگری در سری آ ایتالیا در فصل 2023

شانس قهرمانی از دید مکس آلگری در سری آ ایتالیا در فصل 2023
پیش از شروع فصل 2023/2024 سری آ ایتالیا مکس آلگری به تشریح شانس های قهرمانی در این لیگ مطرح در میان تیم های بزرگ پرداخت؛

پیش از شروع فصل 2023/2024 سری آ ایتالیا مکس آلگری به تشریح شانس های قهرمانی در این لیگ مطرح در میان تیم های بزرگ پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره عنوان کرد ناپولی که مدافع عنوان قهرمانی است به عنوان شانس نخست دستیابی به این مهم است . همچنین تیم هایی همچون اینتر میلان، آث میلان و لاتزیو نیز خوب و قوی می باشند. با این وجود هنوز آغاز فصل را شاهد نیستیم و بایستی بعد از چند هفته نظر دقیق تر را بگویم. همچنین یوونتوس برای موفقیت بایستی در دیدارهایی که میهمان است پیشرفت کند.

آلگری

مکس آلگری سرمربی یوونتوس پیش از دیدار با لاتزیو

به گفته مکس آلگری تیم فوتبال ناپولی که فصل پیش به عنوان قهرمانی رسید توانسته بود 15 امتیازبیشتر از یوونتوس در خارج از خانه به کسب امتیاز نائل شود.

داشتن فراز و نشیب در عملکرد ولاهوویچ از دید مکس آلگری

مکس آلگری سرمربی یوونتوس به وضعیت و شرایط ولاهوویچ نیز اشاره کرد. به اعتقاد این مربی، او دارای اوج و فرود بوده و در تابستان نیز با مشکل کشاله ران مواجه بود. البته وی اکنون در شرایط بهتری قرار دارد.

سرمربی یوونتوس این را هم گفت که ولاهوویچ قادر به بازی کردن در دیدار مقابل لاتزیو نخواهد بود. وی در پیش فصل چندین مسابقه را از دست داده و میلیک را نیز به دلیل مصدومیت مقابل لاتزیو نخواهیم داشت.

آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید ایتالیا اسپالتی

بعد از استعفای مانچینی سرمربی سابق ناپولی در نیمکت هدایت تیم ملی ایتالیا نشست. مکس آلگری در باره انتصاب جدید و همچنین جدایی مانچینی نیز گفت نمی تواند در باره این جدایی دیدگاهی داشته باشد. او با تیم ملی عملکرد خوبی داشت. همچنین برای لوچانو اسپالتی آرزوی موفقیت می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تاریخ سازی ایتالیا با مانچینی با قهرمانی در جام ملتهای اروپا/ شوکه شدن از جدایی | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] ایتالیا با مانچینی در پی قهرمان […]