کد خبر : 1260
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

قویترین و پرمهره ترین ترکیب تیم پرسپولیس

قویترین و پرمهره ترین ترکیب تیم پرسپولیس

پرمهره ترین و قوی ترین ترکیب پرسپولیس با چه بازیکنانی بود. روزگاری پرسپولیس در ترکیب خود از قوی ترین و با تجربه ترین بازیکنان بهره می برد که در عکس شمایتک زیر منتخبی ازبهترین بازیکنان بالای 30 سال پرسپولیس را می بنییم. قوی ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس که هر یک برای خود دارای بیوگرافی و

پرمهره ترین و قوی ترین ترکیب پرسپولیس با چه بازیکنانی بود. روزگاری پرسپولیس در ترکیب خود از قوی ترین و با تجربه ترین بازیکنان بهره می برد که در عکس شمایتک زیر منتخبی ازبهترین بازیکنان بالای 30 سال پرسپولیس را می بنییم.

قوی ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس که هر یک برای خود دارای بیوگرافی و زندگینامه حرفه ای سرشار از موفقیت آمیزی بودند . از علی دایی و محسن خلیلی مهاجم گرفته تا علی کریمی و کریم بافری و مهدوی کیا و افشین پیروانی و نیلسون کهنه کار.

هر چند همه این بازیکنان در یک برهه و دوران در کنار هم و در یک تیم نبودند اما رویاپردازی و تصور اینکه تمامی این افراد به صورت همزمان در پرسپولیس حضور می یافتند، شاید یک خاطره و تصور شیرین تر از عسل را برای هواداران دوآتیشه پرسپولیس فراهم می ساخت.

پرمهره ترین تیم تاریخ پرسپولیس

شاید تکرار چنین بازیکنانی و جمع شدن همه آنها در قالب یک تیم رویای باورنکردنی و تکرار نشدنی باشد. بازیکنانی که همه فوتبال دوستان با هر یک از آنها کلی خاطره دارند.

ترکیبی که اگر در یک زمان پرسپولیس آنها را در اختیار می گرفت و تفاوت سنی نیز این مسئله را ایجاب می کرد، می شد گفت که پرمهره ترین تیم تاریخ پرسپولیس حتی توان قهرمانی در باشگاههای آسیا و جهان را هم داشته باشد. در این صورت مطمئنا تماشاگران و هواداران بیشتر از هر چیزی  از دیدن این همه ستاره در یک تیم ذوق زده شده و خوشحال می شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها