کد خبر : 10388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

پورعلی گنجی همچنان نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند

پورعلی گنجی همچنان نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند

سایت مارال نیوز؛ چرا مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس نیست؟ مرتضی پورعلی گنجی یکی از بزرگترین خریدهای پرسپولیس تهران همچنان نمی تواند این تیم را همراهی کند و بزرگترین غایب پرسپولیس در بازی های گذشته نیز می توان از مرتضی پورعلی گنجی یاد کرد. تا بدین جای کار عدم صدور کارت ای تی سی یا

سایت مارال نیوز؛ چرا مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس نیست؟ مرتضی پورعلی گنجی یکی از بزرگترین خریدهای پرسپولیس تهران همچنان نمی تواند این تیم را همراهی کند و بزرگترین غایب پرسپولیس در بازی های گذشته نیز می توان از مرتضی پورعلی گنجی یاد کرد.

تا بدین جای کار عدم صدور کارت ای تی سی یا کارت بازی پورعلی گنجی منجر به بازی نکردن او در پرسپولیس تهران شده بود اما مشکل فقط در همین جا خاصه نمی شود.

به دلیل اینکه مرتضی پورعلی گنجی دارای یک بازی محرومیت است، بنابراین محرومیت پورعلی گنجی از زمانی اعمال خواهد شد که کارت بازی او صادر شود.

از این رو که کارت آی تی سی پورعلی گنجی تا بدین لحظه صادر نشده است پس هر زمان که این کارت صادر شد باید یک بازی بعد از آن همچنان پورعلی گنجی در لیست پرسپولیس حاضر نباشد و از بازی بعدی بتواند پرسپولیس را همراهی کند.

با این اوصاف چنانچه مرتضی پورعلی گنجی بتواند برای بازی با آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر کارت بازی خود را دریافت کند در این دیدار هم همچنان غایب خواهد بود و باید از هفته چهارم روی او حساب باز کرد.

تعلل و طولانی شدن صدور کارت آی تی سی پورعلی گنجی شدیدا به ضرر این بازیکن تمام شده و پرسپولیس نیز نمی تواند این بازیکن بزرگ را در کنار خود داشته باشد تا انتظارها برای دیدن پورعلی گنجی در لباس پرسولیس احتمالا به هفته چهارم لیگ برتر کشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها