کد خبر : 7085
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

عکس گریه های میهمان برنامه وسط پخش زنده

عکس گریه های میهمان برنامه وسط پخش زنده

گریه و ناراحتی شدید میهمان برنامه وسط پخش زنده و تصمیم مجری برای ایجاد وقفه در برنامه و دیدن یک آیتم دیگر شب گذشته رخ داد. به گزارش مارال نیوز، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مجتبی جباری هافبک سالهای نه چندان دور متعصب استقلال میهمان برنامه بود. او که با حرفهای شیرین و منطقی

گریه و ناراحتی شدید میهمان برنامه وسط پخش زنده و تصمیم مجری برای ایجاد وقفه در برنامه و دیدن یک آیتم دیگر شب گذشته رخ داد. به گزارش مارال نیوز، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مجتبی جباری هافبک سالهای نه چندان دور متعصب استقلال میهمان برنامه بود.

او که با حرفهای شیرین و منطقی و زیبا در برنامه فوتبال برتر سخن می گفت مباحث مختلفی را طرح کرد؛ او از وریا غفوری دفاع کرده و از اتفاقات اخیر فوتبال ایران سخن گفت تا درنهایت بغضش نیز ترکید تا اتفاقات عجیب و ناراحت کننده ای را شاهد باشیم.

این برنامه که از شبکه سه سیما و در شب عید غدیر پخش می شد با گریه های ناگهانی مجتبی جباری همراه شد و مجری برنامه میثاقی نیز تلاش کرد که جباری را ارام کرده و یا وقفه ای در برنامه بدهد تا مجددا مجتبی جباری بتواند شرایط مصاحبه و ادامه برنامه را پیدا کند.

گریه های میهمان برنامه زنده

پخش زنده برنامه و گریه و اشک های میهمان

البته هنگامی که جباری با پیشنهاد میثاقی برای ایجاد وقفه ای کوتاه در برنامه مواجه شد، کاپیتان سابق استقلال تاکید کرد که می تواند مصاحبه و گفتگو را ادامه دهد و حرفهایش را ادامه داد.

ناراحتی و دلخوری عمیق میهمان برنامه فوتبال برتر

پخش زنده ناراحتی میهمان

مجتبی جباری از تاثیر روحی مرگ پدر همسرش بر خودش نیز هنگام گریه خود خبر داد و گفت اگر در چنین شرایطی حرفهایی را می گوید و گریه او شروع می شود به خاطر فوتبال کشور است.

حرفهای تاثیرگذار مجتبی جباری در آنتن شبکه سه در خصوص صلاحیت کاندیداهای فدراسیون، ورود زنان به استادیوم و همچنین حواشی و اتفاق هایی که اخیرا در فوتبال کشور رخ داده بود شنیدنی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها