کد خبر : 208
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

همکاری ایران با قطر در برگزاری جام جهانی فوتبال

همکاری ایران با قطر در برگزاری جام جهانی فوتبال

ایران با قطر در برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 همکاری می کند. با توجه به فاصله نزدیک ایران با قطر و مهم و بزرگ بودن برگزاری چنین رویدادی، ایران نیز در بخشهایی از برگزاری این مسابقات با کشور میزبان یعنی قطر همراهی و مشارکت خواهد کرد. رستم قاسمی وزیر راه در این خصوص و

ایران با قطر در برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 همکاری می کند. با توجه به فاصله نزدیک ایران با قطر و مهم و بزرگ بودن برگزاری چنین رویدادی، ایران نیز در بخشهایی از برگزاری این مسابقات با کشور میزبان یعنی قطر همراهی و مشارکت خواهد کرد.

رستم قاسمی وزیر راه در این خصوص و در جریان سفر به جزیره کیش عنوان کرد: پشتیبانی و حمایت ایران از برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی قطر در دستور کار است.

به گفته وی با توجه به توافقهای انجام یافته در جریان سفر رئیس جمهوری به قطر ایران در سه بخش اسکان و حمل و نقل دریایی و همچنین حمل و نقل هوایی بخشی از گردشگران و مسافران پشتبانیهای لازم را انجام خواهد داد.

وی از جزیره کیش به عنوان اصلی ترین و نقطه تمرکز کشورمان برای حمایت و پشتیبانی از این مسابقات یاد کرد اما این را هم افزود که تمامی شهرهایی که در جوار ساحل و یا غیرساحلی هستند و هممرز با آبهای خلیج فارس می باشند می توانند به ایفای نقش برای مشارکت در برگزاری جام جهانی قطر بپردازند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها