کد خبر : 12781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

علت شکست محمدرضا گرایی در فینال کشتی فرنگی جهان

علت شکست محمدرضا گرایی در فینال کشتی فرنگی جهان

علت باخت محمدرضا گرایی در فینال کشتی فرنگی جهان چه بود؟ بررسی باخت محمد رضا گرایی در فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن 67 کیلوگرم را مرور کنیم. محمدرضا گرایی بعد از صعود به فینال مسابقات و در شرایطی که لقب مرد یخی را نیز با خود بعد از حضور در مسابقات جهانی اسلو

علت باخت محمدرضا گرایی در فینال کشتی فرنگی جهان چه بود؟ بررسی باخت محمد رضا گرایی در فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن 67 کیلوگرم را مرور کنیم.

محمدرضا گرایی بعد از صعود به فینال مسابقات و در شرایطی که لقب مرد یخی را نیز با خود بعد از حضور در مسابقات جهانی اسلو یدک می کشید برای دستیابی به سومین طلایش مقابل کشتی گیر قدری به نام ماته نمس از ورزشکاران اهل صربستان قرار گرفت.

دیدار حساس گرایی مقابل این گشتی گیر صرب در شرایطی برگزار شد که او از حریف خود بالاتر و بهتر به نظر می رسید و در زمان اول قانونی نیز به دلیل اجرای فنی که داشت انتظار دادن امتیاز بیشتری به گرایی وجود داشت که البته تنها داوران به او دو امتیاز دادند تا با اعتراض به داوران نیز همراه شود.

علت شکست محمدرضا گرایی در فینال کشتی فرنگی جهان

در شرایطی که همگان انتظار برد راحتی برای گرایی داشتند از دست دادن امتیاز و همچنین یک لحظه که این کشتی گیر کشورمان اقدام به کمرگیری روی بدن کشتی گیر صرب کرده بود، دو امتیاز را از دست داد تا کار برای وی سخت تر شود.

به نظر می رسید در حالی که گرایی از حریف خود بالا بود شاید یک لحظه تعلل و یا دست کم گرفتن حریف باعث باخت او در فینال باشد اما با این وجود دنیا به اتمام نرسیده و این کشتی گیر خوب شیرازی مطمئنا می تواند دوباره برای کشورمان در سایر آوردگاه های مهم افتخارآفرینی کند.

گرایی در این رقابتها توانسته بود کشتی گیرانی از قرقیزستان، کره جنوبی و گرجستان را شکست داده و راهی فینال رقابتها شود اما یک گام مقابل حریف صرب خود کم آورد تا در نهایت به نشان نقره مسابقات بسنده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها