کد خبر : 32047
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

جدایی، تمدید قرارداد یا خداحافظی در سرنوشت سال آتی تونی کروس؟

جدایی، تمدید قرارداد یا خداحافظی در سرنوشت سال آتی تونی کروس؟
تونی کروس بعد پایان فصل در رئال ماندنی می شود یا از این تیم جدا می شود؟؛

تونی کروس برای سال بعد خود چه تصمیمی خواهد گرفت؟ تونی کروس از رئال مادرید در سال 2024 جدا می شود یا با این تیم قرارداد جدیدی می بندد؟

سرنوشت نهایی خداحافظی یا ادامه حضور تونی کروس در رئال همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

فوتبال دوستان و مخصوصا طرفداران رئال مادرید هر روز بیشتر از قبل شیفته عملکرد تونی کروس هستند. بازیکنی که با وجود سن بالایش همچنان در قواره یک بازیکن کاملا آماده ظاهر می شود.

بی اطلاعی فعلی تونی کروس از تصمیمی که در آینده خواهد گرفت

وقتی که از او امروز در نشست خبری پیش از دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید با لایپزیک در مورد آینده اش در رئال مادرید سوال شد گفت: جواب این سوال را هنوز نمی دانسته و همچنان در حال فکر کردن است.

تونی کروس افزود: در رئال مادرید خوشحالم و عده زیادی از من می خواهند که قرارداد خود با رئال را تمدید نمایم. با این وجود تنها تمرکزم برای موفقیت در دیدارهای پیش رو است و به زودی تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.

وی با بیان این که نگرانی از آینده ندارد افزود: هم اکنون از شرایط و چیزهایی که در این مقطع به آن رسیده خوشحال است. پیشتر از این گفته بودم در سی و دو سالگی سن بازنشستگی می رسد. ولی من از انگیزه ای که دارم متعجبم. از هفده سالگی در بایرن بازی های حرفه ای خود را آغاز کردم و تصور می کردم در سی و دو سالگی بازنشست می شوم ولی اکنون هم می خواهم به بازی کردن ادامه داده و برنده شده و حتی انگیزه بالاتری هم دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تونی کروس برای یازدهمین سال در رئال مادرید باقی می ماند؟ | مارال نیوز
2 ماه قبل

[…] را ترک می کند؟ تونی کروس ستاره و هافبک […]