کد خبر : 2397
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

رونالدو به جز فوتبال چه ورزشی می کند

رونالدو به جز فوتبال چه ورزشی می کند

علاقه کریستیانو رونالدو به چه رشته ورزشی است؛ رونالدو آیا ورزش دیگری هم می کند؛ علاقه و سرگرمی رونالدو در زندگی چیست، ورزش مورد علاقه رونالدو به جز فوتبال چیست؟ دوستان و آشنایان رونالدو در حال ورزش پاسخ به سوال ورزش مورد علاقه کریستیانو رونالدو به جز فوتبال را در این مطلب بخوانید. رونالدو نیز

علاقه کریستیانو رونالدو به چه رشته ورزشی است؛ رونالدو آیا ورزش دیگری هم می کند؛ علاقه و سرگرمی رونالدو در زندگی چیست، ورزش مورد علاقه رونالدو به جز فوتبال چیست؟ دوستان و آشنایان رونالدو در حال ورزش

پاسخ به سوال ورزش مورد علاقه کریستیانو رونالدو به جز فوتبال را در این مطلب بخوانید.

رونالدو نیز به مانند بازیکنانی مثل گرت بیل و همچنین جان تری و سایر فوتبالیستها علاقه خاصی به ورزش گلف دارد.

عکس رونالدو در حال بازی گلف

دوستان رونالدو در حال ورزش

عکس دوستان و آشنایان رونالدو 

گلف در بین فوتبال دوستان مشهور اروپایی از جمله رونالدو تبدیل به رایجترین ورزش شده و از این حیث ورزشکاران اروپایی نسبت به این ورزش علاقه زیادی نشان می دهند.

البته بسکتبال نیز از جمله رشته های پرطرفدار فوتبالیستها بوده که البته بیشتر از آن که بخواهند آن را بازی کنند، تعقیب و تماشای ان را دوست دارند.

ورزش مورد علاقه کریستیانو رونالدو به جز فوتبال

ورزش مورد علاقه کریستیانو رونالدو به جز فوتبال

کریستیانو رونالدو نیز که پیش از این در حال بازی کردن گلف در مادرید مشاهده شده بود، حالا در انگلیس نیز تصاویری از گلف بازی او در سایتها منتشر شده است.

بازیکنان فوتبال در زندگی نیز دچار مشکلات و ناراحتی هایی در زندگی شخصی می شوند. بدنیم نظور پرداختن به رشته های ورزشی دیگر و پر کردن اوقات فراغت به بهترین شکل می تواند از حجم ناراحتی آنها بکاهد.

برای مثال اخیرا عکسهای ناراحتی رونالدو از مرگ فرزندش را حتما دیده بودید. علت مرگ فرزند رونالدو نیز پیش از این در سایت مارال نیوز اعلام شده بود. هضم چنین مصیبتهایی با پرداختن به مسائلی که آرامش ذهنی را به انسان بازمیگرداند از جمله ضرورتها است.

کریستیانو رونالدو به جز فوتبال به نظر میرسد در ورزش گلف نیز مهارت دارد و از استایل و حرکاتش مهارت او در این رشته ورزشی مشخص است.

عکسهای گلف بازی رونالدو

ورزش رونالدو به جز فوتبال در طبیعت

در تفریح و ورزش اخیر کریستیانو رونالدو، عکسهایی از جورجینیا همسر رونالدو مشاهده نشد و شاید همسر رونالدو او را در این سفر تفریحی و ورزشی همراهی نمی کرد.

با توجه به اینکه تنها یک بازی تا پایان لیگ جزیره برای منچستر یونایتد باقی مانده، بازیکنان تیم دغدغه کمتری داشته و در جمع های دوستانه و ورزشی غیر از فوتبال و سایر ورزشهایی که به آن علاقه دارند حضور به هم می رسانند.

نظر دیوید بکام در خصوص عملکرد کریستیانو رونالدو و همچنین مطلب دیگر در خصوص مقایسه جالب عکس کودکی و نوجوانی رونالدو را نیز می توانید از سایت مارال نیوز دنبال کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهم ورزشی برای فوتبال دوستان جذاب […]