کد خبر : 4581
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

کدام ورزشکار از تمام بازیکنان ثروتمندتر است

کدام ورزشکار از تمام بازیکنان ثروتمندتر است

کدام ورزشکار با اختلاف زیاد بیشتر از سایر بازیکنان ثروت داشته و طبق آمار مستند جزو ثروتمندترین ورزشکاران دنیا شناخته می شود؟ به گزارش مارال نیوز، اسم پول سازترین رشته ورزشی که حتما شما هم قبولش دارید؛ فوتبال است. شاید شما هم با ما هم عقیده بودید که چون اقبال عموم مردم نسبت به فوتبال

کدام ورزشکار با اختلاف زیاد بیشتر از سایر بازیکنان ثروت داشته و طبق آمار مستند جزو ثروتمندترین ورزشکاران دنیا شناخته می شود؟

به گزارش مارال نیوز، اسم پول سازترین رشته ورزشی که حتما شما هم قبولش دارید؛ فوتبال است.

شاید شما هم با ما هم عقیده بودید که چون اقبال عموم مردم نسبت به فوتبال بیشتر از سایر رشته های ورزشی بوده و چه از نظر تعداد تماشاگران و چه محبوبیت در بین مردم، فوتبال گوی سبقت را از سایر ورزشها ربوده پس بایستی پولدارترین ورزشکار و بازیکن جهان هم از این رشته ورزشی باشد اما حدستان کاملا اشتباه است.

یک بسکتبالیست ثروتمندترین بازیکن جهان است

مایکل جردن بسکتبالیست مشهور آمریکایی با ثروت بیش از دو میلیارد دلاری خود با اختلاف اولین و بزرگترین ورزشکار از نظر ثروت است.

عکس ثروتمندترین ورزشکار جهان با اختلاف معنا دار و زیاد از دیگر ورزشکاران که شاید چندین بازیکن مطرح فوتبال کل پس انداز و پول خود را نیز کنار هم بگذارند، نمی توانند به اندازه او دارایی داشته باشند.

ثروت بالای ورزشکاران

لیست ثروتمندترین ورزشکاران و بازیکنان دنیا با اختلاف

مایکل جردن که به عنوان بهترین بسکتبالیست جهان شناخته شده به عنوان مالک اصلی شارلوت هورنتز بوده و علاوه بر ورزش، از فعالیت تجاری خود نیز ثروت اندوخته است.

بعد از این بسکتبالیست مشهور آمریکایی دومین ورزشکار ثروتمند جهان، مک ماهون است. این ورزشکار نیز یک کشتی گیر بوده که اصالت آمریکایی دارد و مجموع ثروت وی حدود یک میلیارد و نیم دلار برآورد گردیده است.

او نیز صاحب یک شرکت بزرگ بوده که از پدرش مدیریتش به او ارث رسیده است. البته این ورزشکاران ثروت خود را تنها مدیون ورزش حرفه ای نبوده بلکه با فعالیت تجاری و خارج از ورزش نیز به آن دست یافته اند.

در جایگاه های بعدی ثروتمندترین ورزشکاران جهان به ترتیب می توان به یون تیریاک تنیسور و هاکی باز که در هر دو رشته ذکر شده مهارت خاصی دارد، آنا کاسپرزاک دانمارکی که دوچرخه سوار است؛ تایگر وودز گلف باز، ادی جردن اتوموبیل ران که در حوزه موسیقی نیز فعالیت دارد؛ جونیور بریجمن بسکتبالیست اشاره کرد.

لیست ورزشکاران دارای ثروت

ورزشکارهای ثروتمند دنیا

مسی در رده هشتم ثروتمندترین ورزشکاران

در رده هشتم ثروتمندترین بازیکنان و ورزشکاران جهان، چهره نام آشنای فوتبال دنیا لیونل مسی با درآمد 600 میلیون دلاری قرار گرفته است.

مجیک جانسون و مایکل شوماخر نیز در جایگاههای بعدی قرار دارند. عکسی از مایکل شوماخر دهمین فرد ورزشکار ثروتمند جهان پیش از تصادف و به کما رفتن

ثروتمندترین ورزشکاران دنیا

لیست ثروتمندترین ورزشکاران و بازیکنان دنیا

کریستیانو رونالدو بازیکن افسانه ای حال حاضر منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال نیز که گوی سبقت را در جلب فالور و طرفداران مجازی ربوده؛ در لیست ثروت مندترین بازیکنان و ورزشکاران جهان با ثروت 500 میلیون دلاریش قرار دارد. رونالدو در جایگاه دوازدهمین فرد ثروتمند جهان قرار گرفته و از این حیث پایینتر از لیونل مسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از این در خصوص کدام ورزشکار ثرو… نوشتیم که […]