کد خبر : 19141
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

جاسوسی در رختکن تیم بزرگ/ خبرهایی که برعکس رسانه ای می شود

جاسوسی در رختکن تیم بزرگ/ خبرهایی که برعکس رسانه ای می شود
تیبو کورتوا از جاسوسی در رختکن تیم بلژیک خبر داده و اعلام داشته خبرهایی از این تیم به صورت برعکس رسانه ای می شود.؛

دروازه بان ملی پوش بلژیک تیبو کورتوا سخت عصبانی است. او از این که فردی جاسوسی در رختکن تیمشان کرده و خبرها را وارونه و برعکس رسانه ای می کند ناراحت است.

سنگربان مطمئن ملی پوش بلژیک بعد از شکست تیم ملی کشورش مقابل مراکش که البته در آن بازی بی اشتباه نیز نبود؛ از رسانه ای شدن برخی اخبار سخت شاکی شد.  ستاره تیم ملی بلژیک از این که خبرهایی اعلام شده که بعد از شکست بلژیک از مراکش بین او و دی بروین و فرتونگن اختلاف پیش امده و درگیر شدند ناراخت است.

کورتوآ در مصاحبه جدید خود گفته آن چیزهایی که در مطبوعات بیان می شود همیشه درست نیست. هر فردی هم اخبار درگیری را علنی کرده چنانچه متوجه شوم چه کسی هست آخرین روز حضورش در رختکن خواهد بود.

به گفته دروازه بان تیم ملی بلژیک هیچ مشکلی در تیم ملی بلژیک وجود نداشته و تنها شاهد تلاش خارج از تیم برای ایجاد مشکلاتی در درون تیم هستیم. ما بعد از باخت مقابل مراکش ناراحت بودیم و هیچ کسی خوشحال نبود. البته این شکست ما را بیشتر نزدیک نیز کرد چرا که بایستی مقابل کرواسی با تمام قوای خود بازی کنیم.

تیم ملی بلژیک

تیم ملی بلژیک در بازی آخر خود باید مقابل کرواسی قرار گیرد. تیم خوب و یکدست کرواسی مطمئنا برای برد مقابل بلژیک پای به مسابقات خواهد گذاشت. نتیجه ای که می تواند برای بلژیکی ها سرنوشت ساز شود. حذف زودهنگام بلژیک که سابقه کسب عنوان سومی جام جهانی را در کارنامه دارند نمی تواند موضوعی خوشایند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها