کد خبر : 14331
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

جایزه ارزشمند «آلفردو دی‌استفانو» بر دستان بنزما بوسه زد

جایزه ارزشمند «آلفردو دی‌استفانو» بر دستان بنزما بوسه زد
جایه معتبر مارکا با نام «آلفردو دی‌استفانو» به کریم بنزما رسید. او توانست به عنوان بهترین بازیکن و موثرترین بازیکن رئال مادرید جوایز ارزشمند این رویداد نشریه مارکا را از آن خود کند.؛

یکی از جوایز ارزشمند که توسط روزنامه مارکا با عنوان جایزه «آلفردو دی‌استفانو» تدارک دیده شده است، به کریم بنزما مهاجم فوتبال رئال مادرید رسید تا این جایزه ارزشمند در دستان بنزما قرار گیرد.

کریم بنزما فصل پیش در رئال مادرید فصل بسیار موفق و رویایی را سپری کرد، او در 32 بازی توانست 27 بار توپ را از خط دروازه حریفان خود عبور دهد و از عوامل اصلی قهرمانی رئال مادرید محسوب می شد.

کریم بنزما همچنین از جایزه برترین و ارزشمندترین بازیکن فوتبال اسپانیا در فصل پیش از نگاه و دید طرفداران فوتبال نیز بهره مند شد.

بنزما با وجود درخشش فوق العاده در فصل پیش، امسال را با بدشانسی آغاز کرده است. او در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا در دیدار با سلتیک دچار مصدومیت شد و چندین بازی رئال را از دست داد اما ستاره فرانسوی رئالی ها اکنون آماده است تا در بازی هفته آتی رئال مقابل اوساسونا قرار بگیرد و مجددا به میادین بازگردد.

هر چند رئال مادرید در روزهای مصدومیت کریم بنزما ثابت کرد که وابسته به بازیکن خاصی نبوده و تیمش شخصیت بالایی برای قهرمانی دارد، اما مطمئنا داشتن بنزما برای هر تیمی می تواند راهگشا شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس خوشحالی از خوشبختی دیگران و پاداش دل بزرگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که به نظر می رسد بنزما در آن از دل بزرگ و […]