کد خبر : 9986
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

پولدارترین انگلیسی خواهان خرید منچستر شد

پولدارترین انگلیسی خواهان خرید منچستر شد

خبر مارال نیوز؛ یکی از پولدارترین افراد انگلیسی به نام «جیم راتکلیف» خواهان خرید باشگاه منچستر شد. «جیم راتکلیف» که یک بریتانیایی است به عنوان ثروتمندترین مرد بریتانیا از نظر میزان دارایی ها محسوب می شود. جیم راتکلیف که نزدیک به 70 سال سن دارد ابراز علاقه و آمادگی خود را برای خرید منچستر که

خبر مارال نیوز؛ یکی از پولدارترین افراد انگلیسی به نام «جیم راتکلیف» خواهان خرید باشگاه منچستر شد. «جیم راتکلیف» که یک بریتانیایی است به عنوان ثروتمندترین مرد بریتانیا از نظر میزان دارایی ها محسوب می شود.

جیم راتکلیف که نزدیک به 70 سال سن دارد ابراز علاقه و آمادگی خود را برای خرید منچستر که تیم مورد علاقه و محبوبش است نشان داده است.

این چهره پولدار پیشتر از این پیشنهادی در حدود چهار و نیم میلیون پوند برای خریداری باشگاه چلسی داده بود که با پیشنهاد وی مخالفت شد.

اکنون جیم راتکلیف آمادگی دارد تا چنانچه مالک فعلی منچستر که خانواده گلیزر می باشند؛ برای فروش منچستریونایتد اعلام آمادگی نمایند جیم راتکلیف وارد معامله با آنها شود.

شکستهای پیاپی منچستر در رویدادهای مختلف منجر به عدم نتیجه گیری منچستر شده است و هواداران نیز به شدت عصبانی هستند و امیدوارند مالکان جدید با سیاستهای صحیح و بهتر به بهبود وضعیت نتیجه گیری باشگاه منچستر کمک کنند.

منچستر که در سالهای نه چندان دور جزو قوی ترین تیمهای انگلیسی بود و در اروپا نیز حرفهای زیادی برای گفتن داشت اکنون دچار مشکلات زیادی شده و در این مسیر به سیاستهای صحیحی نیاز دارد تا به مانند گذشته در اوج فوتبال انگلیس و اروپا قرار گیرد.

در فوتبال اروپا سالهاست که تیمهایی همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچسترسیتی موفق تر از سایر تیمها عمل می کنند و در لیگ جزیره نیز لیورپول، منچسترسیتی، تاتنهام  معمولا گوی سبقت را از دیگر تیمها ربوده اند و نتایج بهتری را کسب می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پرخرج ترین تیم باشگاهی از حیث خرید بازیکن در ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ایران از نظر خرید بازیکن و پول خرج […]