کد خبر : 4953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۲۰

جدایی رونالدو از منچستر و پیوستن به اینترمیلان تا چه حد جدی است؟

جدایی رونالدو از منچستر و پیوستن به اینترمیلان تا چه حد جدی است؟

اخبار مربوط به جدایی و قطع همکاری کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد و قرارداد رونالدو با اینترمیلان در فصل جدید تا چه حدی جدی است؟ به گزارش مارال نیوز، نشریه رپایلیکا در خبری ادعا کرده که ایجنت رونالدو با باشگاه های بزرگی برای انتقال رونالدو به مذاکره پرداخته است. رونالدو دوست دارد که در این فصل

اخبار مربوط به جدایی و قطع همکاری کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد و قرارداد رونالدو با اینترمیلان در فصل جدید تا چه حدی جدی است؟

به گزارش مارال نیوز، نشریه رپایلیکا در خبری ادعا کرده که ایجنت رونالدو با باشگاه های بزرگی برای انتقال رونالدو به مذاکره پرداخته است.

رونالدو دوست دارد که در این فصل در لیگ اروپا بازی کند و با توجه به عدم کسب سهمیه منچستر یونایتد برای راهیابی به لیگ باشگاه های اروپا، اگر رونالدو بخواهد در اولدترافورد بماند، از این امکان محروم خواهد شد.

از جمله تیمهایی که ایجنت رونالدو به مذاکره پرداخته است. با توجه به شرایط سنی 37 ساله بودن رونالدو باشگاه های بایرن، چلسی و یونتوس به نظر می رسد که علاقه زیادی به قرارداد با کریستیانو رونالدو ندارند. چرا که دستمزد و حقوقی هم که برای رونالدو باید پرداخت کنند بسیار بالا خواهد بود.

اما در این میان اینتر میلان جزو باشگاه هایی بوده که ایجنت رونالدو و خودش به نظر می رسد به آن توجه دارد.

اما از آن رو که حقوق سالیانه بیست میلیونیورویی برای جذب رونالدو توسط اینتر نیز بالا می باشد به نظر می رسد که اینترمیلان نیز از جذب این بازیکن معروف و محبوب پرتغالی عاجز باشد. از سویی دیگر اینتر به دنبال جذب روملو لوکاکو و پائولو دیبالاست.

با این اوصاف هر چقدر که به پایان فصل نقل و انتقالات نزدیک تر می شویم به نظر می رسد که احتمال حضور رونالدو در منچستریونایتد در فصل آتی لیگ نیز بیشتر از پیش می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اینترمیلان در به خدمت گیری […]