کد خبر : 7899
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

لحظه شماری برای اعلام خبر مهم درباره رونالدو

لحظه شماری برای اعلام خبر مهم درباره رونالدو

برای رقم زده شدن اتفاق مهم در خصوص کریستیانو رونالدو، لحظه شماری یا ثانیه شماریها آغاز شده است تا چشم جهان به دنبال تصمیم و جلسه امروز رونالدو با سران باشگاه منچستر یونایتد باشد. در مارال نیوز می خوانیم. رونالدو اعجوبه فوتبال جهان در سن 37 سالگی در تیررس نگاه فوتبال دوستان و اهالی رسانه

برای رقم زده شدن اتفاق مهم در خصوص کریستیانو رونالدو، لحظه شماری یا ثانیه شماریها آغاز شده است تا چشم جهان به دنبال تصمیم و جلسه امروز رونالدو با سران باشگاه منچستر یونایتد باشد. در مارال نیوز می خوانیم.

رونالدو اعجوبه فوتبال جهان در سن 37 سالگی در تیررس نگاه فوتبال دوستان و اهالی رسانه است اخبار مربوط به جدایی رونالدو از منچستریونایتد و اعلام خبر مهم درباره این اتفاق لحظه به لحظه توسط جراید و سایتهای خبری انعکاس پیدا می کند..

این اخبار با دقت در نقاط مختلف جهان دنبال می شود و همگان نسبت به رونالدو و آینده ورزشی او حساسیت خاصی دارند به گونه ای که حتی فالو کردن زن سرمربی فعلی اتلتیکومادرید توسط همسر رونالدو و کار عجیب او نیز به احتمال پیوستن رونالدو به اتلتیکو ارتباط داده می شود.

کریستیانو رونالدو در مسیر برگزاری جلسه با مدیران باشگاه یونایتد

اتفاق حیاتی رونالدو

هوادراان منچستر یونایتد مطمئنا تمایل دارند تا رونالدو را بار دیگر در لباس تیم محبوبشان ببینند هر چند از این عدم تمایل او برای کار کردن دوباره با منچستر کمی دلخور هستند، از سویی دیگر با توجه به نوع ترکیب و وضعیت نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد و همچنین عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو تمایل دارد تا در یک تیم مطرحی که در لیگ اروپا نیز حضور دارد بازی کند.

جلسه مهم رونالدو با سرمربی و مدیران منچستریونایتد

عدم موفقیت کریستیانو رونالدو برای انتقال به تیم مطرح اروپایی، باعث شده تا او بدون تیم بماند هر چند شائبه هایی در خصوص انتقال رونالدو به چلسی و اتلتیکومادرید وجود داشت که به نظر می رسد این انتقالها نیز به سختی مهیا شود.

رونالدو امروز راهی یک جلسه مهم با سران باشگاه شده و الان نیز در این جلسه مهم حضور دارد.

خروجی این جلسه با سران باشگاه منچستر یونایتد تعیین کننده آینده وضعیت او در منچستر یونایتد خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رونالدو بالاخره بعد از […]