کد خبر : 4733
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۲

کریستیانو رونالدو در تعطیلات چه می کند؟

کریستیانو رونالدو در تعطیلات چه می کند؟

ستاره بی نظیر فوتبال جهان، رونالدو پرتغالی تعطیلات خود را چگونه می گذراند و کریستیانو رونالدو در تعطیلات چه می کند؟ به گزارش مارال نیوز، رونالدو در روزهای تعطیل چه برنامه ریزی دارد و چگونه اوقات فراغت خود را در روزهای تعطیلی سپری می کند؟ اسطوره هایی که الگوی بسیاری از ورزشکاران و افراد هستند،

ستاره بی نظیر فوتبال جهان، رونالدو پرتغالی تعطیلات خود را چگونه می گذراند و کریستیانو رونالدو در تعطیلات چه می کند؟

به گزارش مارال نیوز، رونالدو در روزهای تعطیل چه برنامه ریزی دارد و چگونه اوقات فراغت خود را در روزهای تعطیلی سپری می کند؟

اسطوره هایی که الگوی بسیاری از ورزشکاران و افراد هستند، همواره در تیررس نگاه ها و توجه ها هستند.

کریستیانو رونالدو نیز از جمله این افراد بوده که همیشه مورد توجه عموم قرار گرفته و کوچکترین رفتار و حرکت او خبری می شود.

حالا پشتکار و ممارست رونالدو برای کسب موفقیت از نگاه رسانه ها دور نمانده و به تمرینات بی وقفه اختصاصی وی در روزهای تعطیل شدن تمرینات اشاره کرده اند.

اوقات فراغت و تعطیلات کریستیانو رونالدو

نحوه گذراندن تعطیلات توسط کریستیانو رونالدو

در حالی که بسیاری از افراد و بازیکنان از روزهای تعطیل برای خوش گذرانی استفاده می کنند، اما رونالدو در کنار اینکه از توجه به خانواده و اختصاص دادن اوقاتی برای بودن در کنار آنها و لذت بردن از زندگی و رسیدن به سایر برنامه های شخصی خود غافل نشده، از ورزش و حفظ آمادگی بدنی خود نیز غافل نمی شود.

[quote]شاید رمز موفقیت رونالدو، توجه به خانواده و عشق به همسر و فرنزدان و وقت گذراندن با آنها، پشتکار بسیار زیاد در فوتبال و تمرینات منظم بر اساس علوم ورزشی و همچنین توجه به سایر علایق شخصی برای لذت بردن از زندگی و دستیابی به آرامش است.[/quote]

شاید رمز موفقیت چنین افرادی نیز، برنامه ریزی مناسب در انجام کارها بوده تا هم به کارهای شخصی، خانوادگی و اجتماعی خود بپردازند و هم از اصلی ترین اولویت های حرفه ای خود دور نشوند.

توجه به خانواده و فرزندان از دیگر اولویت های مهم رونالدو بوده و کریس همیشه از هر وقتی برای بودن در کنار خانواده و حفظ تمرکز و آرامش بیشتر با حضور در کنار فرزندان و همسر خود استفاده می کند و اخیرا نیز در سفر تفریحی با آنها حضور داشته است.

رونالدو البته تنها فوتبال بازی نمی کند و به جز فوتبال به ورزشهای دیگری نیز می پردازد. البته این ورزشها بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی برای رونالدو دارد.

با وجود اینکه تمرینات تیم باشگاه رونالدو یعنی منچستر یونایتد از روز دوشنبه شروع می شود، اما رونالدو منتظر آغاز تمرینات نشده و خود در یک روز تعطیلی پا به توپ شده و تمرینات اختصاصی خود را برگزار کرده است.

با اعلام رسانه ها، کریستیانو رونالدو دقیقا 12 روز بعد از انجام آخرین بازی خود به کمپ تمرینی بازگشته تا در تمرینات پیش فصل حضور منسجمی داشته باشد.

مطلب مرتبط فوتبالیستها چند ساعت از وقت خود را در فضای مجازی و اینستاگرام می گذرانند را نیز در مارال نیوز بخوانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] منچستریونایتد رونالدو با قیافه ای […]