کد خبر : 5355
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

جدیدترین اخبار از تیم جدید کریستیانو رونالدو؛ تصمیم نهایی منچستر چیست؟

جدیدترین اخبار از تیم جدید کریستیانو رونالدو؛ تصمیم نهایی منچستر چیست؟

تصمیم نهایی منچستر یونایتد در قبال فروش یا نگهداری و تمدید قرارداد با کریستیانو رونالدو چیست؟ آخرین اخبار از نقل و انتقالات و تیم جدید رونالدوی پرتغالی. به گزارش مارال نیوز، فصل نقل و انتقالات به اندازه یک فینال حساس نفس گیر تورنمنت مهم ورزشی برای فوتبال دوستان جذاب بوده و اخبار نقل و انقتالاتی

تصمیم نهایی منچستر یونایتد در قبال فروش یا نگهداری و تمدید قرارداد با کریستیانو رونالدو چیست؟ آخرین اخبار از نقل و انتقالات و تیم جدید رونالدوی پرتغالی.

به گزارش مارال نیوز، فصل نقل و انتقالات به اندازه یک فینال حساس نفس گیر تورنمنت مهم ورزشی برای فوتبال دوستان جذاب بوده و اخبار نقل و انقتالاتی مخصوصا خبرهای خرید باشگاه های بزرگ یا لیست خروجی ها با دقت رصد می شود.

از جمله بازیکنان کلیدی که مانور زیادی بر روی آن انجام شده و در تیررس نگاه های نقل و انتقالاتی و خرید باشگاه های مختلف قرار دارد، می توان به کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

اخبار تیم و باشگاه جدید رونالدو

رونالدو که همیشه دوست داشته تیم خود را در بین محبوبترینها و برترین ها دیده و تا نفس آخر برای قهرمانی بجنگد در فصل گذشته از نظر تیمی چندان موفق عمل نکرد.

رونالدو و منچستر یونایتد در همان اوایل شروع فصل لیگ جزیره، از جمع مدعیان دور ماندند و در نهایت نیز از کسب جواز حضور در لیگ اروپا جا ماندند.

نارضایتی رونالدو از وضعیت خود در منچستریونایتد

رونالدو از وضعیت خود و تیم منچستر ناراضی بوده و به نظر می رسد پالس هایی برای جدایی به صورت غیرمستقیم از منچستر فرستاده است.

اما در مقابل باشگاه منچستریونایتد موضع قاطعانه و جدی خود را در قبال رونالدو اعلام کرده و صراحتا اعلام کرده اند که هیچ تمایلی برای فروش کریستیانو رونالدو ندارند.

بعد از جدایی رونالدو از یونتوس، او به منچستر رفت ولی تنها بعد از یک فصل به نظر می رسد بیشتر تمایل دارد تا از باشگاه سابقش جدا شود. شرایط نه چندان مناسب فصل پیش منچستر و همچنین ضعیف عمل کردن این تیم در نقل و انتقالات و خرید بازیکنان باعث گردیده تا رونالدو ساز جدایی بزند.

تا کنون تیمهای بزرگی همچون بایرن، اینتر میامی دیوید بکام، چلسی، رم و ناپولی خواهان به خدمت گرفتن رونالدو بودند. البته این خریدها به صورت غیررسمی اعلام شده بود.

اخیرا باشگاه منچستر نیز یک اولتیماتوم به رونالدو صادر کرده و به او گفته که باید در تمرینات و تور پیش از شروع فصل آمده و باشگاه را همراهی کند. چنانچه رونالدو در این تور تمریناتی حضور یابد پس می توان خداحافظی رونالدو از منچستر را تا حدود زیادی منتفی دانسته و فصل آتی را نیز رونالدو را در اولدترافرود دید در غیر این صورت جدایی و اختلاف رونالدو با سران باشگاه منچستر جدی تر به نظر خواهد رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها