کد خبر : 12648
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

رئال بدون بنزما هم ترسناک است/ 4 گل هدیه به مایورکا

رئال بدون بنزما هم ترسناک است/ 4 گل هدیه به مایورکا

از رقابتهای لالیگا امروز رئال مادرید نشان داد بدون کریم بنزما هم ترسناک است و به هیچ تیمی رحم نمی کند حتی اگر آن تیم مایورکای باسابقه با بازیکنان درجه یک باشد. رئال مادرید امروز 4 گل به مایورکا هدیه داد و تنها یک گل از رقیبش دریافت کرد. کامبک فوق العاده شاگردان آنچلوتی را

از رقابتهای لالیگا امروز رئال مادرید نشان داد بدون کریم بنزما هم ترسناک است و به هیچ تیمی رحم نمی کند حتی اگر آن تیم مایورکای باسابقه با بازیکنان درجه یک باشد.

رئال مادرید امروز 4 گل به مایورکا هدیه داد و تنها یک گل از رقیبش دریافت کرد.

کامبک فوق العاده شاگردان آنچلوتی را در این هفته از لالیگا شاهد بودیم. در روزی که بنزما به دلیل مصدومیت رئال را همراهی نمی کرد و نگرانی های زیادی در خصوص آتشین نبودن خط حمله آنها احساس می شد ولی رئال نشان داد وابسته به هیچ مهره و بازیکنی نیست.

آنهابا گلهای فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور، رودریگو و آنتونیو رودریگر از سد مایورکا به راحتی گذشتند و این در حالی بود که آنها تا دقیقه 48 با نتیجه یک بر صفر با گل ودات موریگی از حریفشان عقب افتاده بودند.

بردهای پیاپی رئال در لالیگا ادامه دارد و آنها در این مدت به خوبی و برای همگان نشان دادند که به هیچ تیمی در هیچ شرایطی رحم نمی کنند و به این سادگی و تصادفی دو جام را در فصل قبل در لالیگا و لیگ اروپا تجربه نکردند.

رئال با این قوا و تیم مطمئنا شانس اول قهرمانی در لیگ اروپا نیز خواهد بود، در شرایطی که تیمهایی همچون بایرن مونیخ، منچسترسیتی و لیورپول در روزها و فرم ایده آل خود نیستند و شاید تنها در میان رقبای اصلی پاری سن ژرمن منسجم نشان دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها