کد خبر : 30020
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

نخستین انتقال بزرگ النصر در تابستان یک بازیکن کروات است

نخستین انتقال بزرگ النصر در تابستان یک بازیکن کروات است
به نظر می رسد طبق شواهد نخستین انتقال بزرگ و خرید درخشان النصر در فصل تابستان یک بازیکن اهل کرواسی به نام مارسلو بروزوویچ باشد؛

به نظر می رسد طبق شواهد نخستین انتقال بزرگ و خرید درخشان النصر در فصل تابستان یک بازیکن اهل کرواسی به نام مارسلو بروزوویچ باشد.

بازیکن کروات ملی پوش که در سال های اخیر بسیار خوش درخشیده است. به نظر می رسد مارسلو بروزوویچ سرانجام با النصر به توافق رسیده است.

در شرایطی که از مقصد های احتمالی این بازیکن بارسلونا نیز یاد می شد. اما گویا مارسلو بروزوویچ برای تست های پزشکی حضور در النصر باید خود را مهیا کند.

مارسلو بروزوویچ

عنوان شده قرارداد مارسلو بروزوویچ با النصر به مدت سه سال خواهد بود. بنابراین این مهاجم را بایستی تا سال 2026 میلادی در النصر دید مگر این که او خواهان جدایی زودهنگام و توافق با تیمی دیگر در سال های آتی باشد.

انتقال های بزرگ برای النصر در راه است

این خرید احتمالی النصر می تواند بزرگترین خرید آنها بعد از قرارداد با کریستیانو رونالدو باشد. همچنین اعلام شده که فرایند انتقال فوفانو کاپیتان تیم فوتبال لانس نیز به اتمام رسیده تا بعد از مارسلو بروزوویچ این ستاره نیز به جمع هم تیمی های رونالدو بپیوندد. همچنین به زودی سرمربی جدید النصر نیز معرفی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها