کد خبر : 21247
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

جدول تعداد کلین شیت دروازه بانهای لیگ برتر 1401

جدول تعداد کلین شیت دروازه بانهای لیگ برتر 1401
تا هفته سیزدهم لیگ برتر بیرانوند در صدر بیشترین تعداد کلین شیت ها قرار دارد.؛

نگاهی به تعداد کلین شیت های ثبت شده توسط دروازه بان های شاغل در لیگ برتر ایران در فصل 1401/1402 نشان دهنده برتری گلر پرسپولیسی هاست. البته او رقیبان سختی را نیز داشته که در این مسیر د رتلاش برای دستیابی به رکورد و آمار بیرانوند هستند.

در فصل جاری 1401 بیرانوند تا هفته سیزدهم لیگ برتر 9 بار کلین شیت داشته است. بعد از او نوبت به دروازه بان خوب و پدیده آلومینیوم اراک و شاگرد مهدی رحمتی به نام حسین پورحمیدی می رسد.

پورحمیدی نیز تاکنون 8 بار کلین شیت داشته است. بعد از وی نیز حامد لک و سیدحسین حسینی با تعداد کلین شیت مشابه 7 قرار دارند.

فصل گذشته دروازه بان استقلال حسینی با 18 کلین شیت رکورد دار شد و توانست رکورد ارزشمندی را کسب کند. او دستکش طلایی را نیز دریافت کرد. البته امسال رقیب سختی به نام بیرانوند و پورحمیدی و حامد لک را نیز به خود می بینید.

معمولا در لیگ های مختلف نیز تیم هایی که توانسته اند بالاترین کلین شیت را داشته باشند، به عنوان قهرمانی نیز در آخر فصل رسیده و یا جزو سه تیم برتر بوده اند. داشتن دفاع مستحکم و دروازه بان خوب اصل مهم برای موفقیت تیم هاست. موضوعی که در لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز این موضوع در فصل های گذشته ثابت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها