کد خبر : 29786
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

خرید «آردا گولر» ملقب به مسی ترکیه برای باشگاه های بزرگ سخت شد

خرید «آردا گولر» ملقب به مسی ترکیه برای باشگاه های بزرگ سخت شد
هر روز که مهارت و استعداد مسی ترکیه ای آردا گولر بیشتر دیده می شود، طبیعتا خرید او نیز حتی برای باشگاه های بزرگ دشوار می شود.؛

هر روز که مهارت و استعداد مسی ترکیه ای آردا گولر بیشتر دیده می شود، طبیعتا خرید او نیز حتی برای باشگاه های بزرگ دشوار می شود.

در هفته های گذشته باشگاه های بزرگی برای خریداری وی اقدام کرده و یا پیشنهاداتی را احتمالا بدهند.

تیم هایی همچون بنفیکا، میلان و سویا از جمله تیم های خواهان آردا گولر هستند.

جود بلینگام نمونه خرید ستاره های جوان رئال

اکنون نیز رئال مادرید باشگاهی بوده که برای جذب استعدادهای جوانی همچون آردا گولر سرمایه گذاری کلان می کند. برای مثال جود بلینگام از نمونه این خریدهای رئال بود.

مطمئنا رئال مادرید تمایل دارد آردا گولر مسی ترکیه را با قیمتی ارزان تر بخرد تا این که مجبور نشود سال ها بعد آن را با هزینه ای چندین برابر بیشتر بخرد.

آردا گولر

چالش های حضور آردا گولر در رئال مادرید

با این وجود حضور آردا گولر در رئال مادرید می تواند با چالش هایی نیز مواجه شود. چرا که تیم کهکشانی رئال مادرید شاید به بازیکن جوانی به نام آردا گولر فرصت فیکس شدن کمتری بدهد.

با تمام این تفاسیر باید دید آردا گولر رئال مادرید را انتخاب می کند یا تصمیم دیگری اتخاذ می کند. نقش مهم ایجنت وی نیز در انتقالش به یک باشگاه بزرگ بسیار حائز اهمت خواهد بود.

آردا گولر اکنون در تیم فوتبال فنر باغچه ترکیه حضور داشته و در فینال جام حذفی ترکیه مقابل باشاک شهیر نیز بهترین بازی چند وقت اخیرش را نشان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها