کد خبر : 8370
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

عشق عجیب کلاغ به جفتش بعد از مشکل جسمانی

عشق عجیب کلاغ به جفتش بعد از مشکل جسمانی

عشق عجیب و ستودنی یک کلاغ به جفتش بعد از مشکل جسمانی پیش آمده، اوج محبت و تلاش یک پرنده برای زنده نگهداشتن همنوع و جفت خود به دلیل مشکلی که برای منقار جفتش پیش آمده بود را ببینید و بخوانید. کلاغی که حدود 20 سال پیش منقارش شکسته، توسط جفت خود در این سالها

عشق عجیب و ستودنی یک کلاغ به جفتش بعد از مشکل جسمانی پیش آمده، اوج محبت و تلاش یک پرنده برای زنده نگهداشتن همنوع و جفت خود به دلیل مشکلی که برای منقار جفتش پیش آمده بود را ببینید و بخوانید.

کلاغی که حدود 20 سال پیش منقارش شکسته، توسط جفت خود در این سالها نگهداری می شود. به دلیل مشکل در منقار، این کلاغ که عکسش را در زیر می بینید، قادر به خوردن غذا و برداشتن آن از زمین نبوده تا اینکه جفت فداکار او با محبت و مهر و عشق بالایش، که در بین حیوانات چنین محبت هایی کم نیست جور مشکل جسمانی جفتش را کشیده و در این سالها همیشه به آن غذا داده است.

عکسی از کمک پرنده کلاغ به همنوعش 

عشق و علاقه و محبت پرنده کلاغ

حیوانات نیز احساس دارند. این تنها یک نمونه از هزاران اتفاقی است که در دنیای حیوانات رقم زده می شود. پرندگان با فهم و شعور و قدرت احساس بالای خود چنین صحنه های زیبایی را خلق می کنند و چه زیباست که ما انسانها نیز در برخورد با جانداران زبان بسته و محیط زیست بیشتر از گذشته مهربانی کنیم و جانی را که خدا داده را ما نستانیم و انسانیت خودمان را به همه مخلوقات خدا نشان دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس عظیم الجثه ترین کلاغ کمیاب با نوک متفاوت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می کنید یک کلاغ با شکل و شمایلی […]