کد خبر : 9840
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

شکایت متفاوت چلسی از اتحادیه فوتبال انگلیس

شکایت متفاوت چلسی از اتحادیه فوتبال انگلیس

در پی اتفاقاتی که در دیدار چلسی و تاتنهام در لیگ جزیره اتفاق افتاد، شکایت عجیبی از سوی چلسی به اتحادیه فوتبال انگلیس انجام شد. چلسی معتقد است که هر دو گلی که از تاتنهام خورده روی اشتباه داوران بوده و هیچ یک از گلها سالم نیست و بایستی مردود می شد. به گزارش مارال

در پی اتفاقاتی که در دیدار چلسی و تاتنهام در لیگ جزیره اتفاق افتاد، شکایت عجیبی از سوی چلسی به اتحادیه فوتبال انگلیس انجام شد. چلسی معتقد است که هر دو گلی که از تاتنهام خورده روی اشتباه داوران بوده و هیچ یک از گلها سالم نیست و بایستی مردود می شد.

به گزارش مارال نیوز، چلسی به اتحادیه فوتبال انگلیس شکایتی ثبت کرده و در آن اعلام کرده آنتونی تیلور باید از کل مسابقات و قضاوتها حداقل برای چلسی کنار گذاشته شود. اما این شکایت به هیچ عنوان قابلیت پیگیری نخواهد داشت چرا که پیش از این نیز مشابه شکایتهای انجام یافته بدون نتیجه lانده است و درخواست حذف آنتونی تیلور از قضاوت منتج به نتیجه نشده و نخواهد شد.

عکسی از اعتراض سرمربی چلسی و درگیری با کادر تاتنهام

این دیدار از پربرخوردترین و پرحاشیه ترین مسابقات لیگ جزیره انگلیس بود که با صحنه های اعتراض خاص و پربرخورد بازیکنان با همدیگر نیز مواجه شد اما در پایان با نتیجه دو بر دو و تساوی دو تیم مدعی به اتمام رسید.

شکایت چلسی سرمربی

اتحادیه فوتبال انگلیس با قاطعیت جلوی چنین مسائلی می ایستد. آنها معنقدند گر این گونه نباشد تمام تیمها در برهه های مختلف و به دلایل متعدد چنین شکایتهایی طرح کرده و در نهایت داوران نیز قلع و قمع می شدند و باید تیمها قبول کنند اشتباهات داوری نیز جزوی از بازی است و باید با آن کنار آمد. هر چند سیستم های ویدیویی جدید یا وی ای آر کمک می کند تا اشتباهات به کمترین حد خود برسد و حق تیمها کمتر ضایع گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جزئیات شکایت تیم نکونام به دلیل بازیکن غیرمجاز پرسپولیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پیراموی راجع به شکایت تیم نکونام از […]

trackback
صعود برنتفورد به مرحله بعدی جام اتحادیه با قدوس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مرحله بعدی جام اتحادیه انگلیس تیمش […]