کد خبر : 180
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

جریمه و مجازات مزاحمان تلفنی اورژانس در ایران

جریمه و مجازات مزاحمان تلفنی اورژانس در ایران

از مجازات مزاحمان تلفنی به اورژانس، پلیس و سایر مراکز و افراد چه می دانید؟ برای مزاحمهای تلنفی که متاسفانه باعث لطمه در خدمات رسانی مراکز مختلف می شوند و یا به افراد خصوصی مزاحمت ایجاد می کنند چه مجازاتی درنظر گرفته شده است؟ متاسفانه تعداد مزاحمتهای تلفنی به اورژانس تهران به رقم نزدیک به

از مجازات مزاحمان تلفنی به اورژانس، پلیس و سایر مراکز و افراد چه می دانید؟ برای مزاحمهای تلنفی که متاسفانه باعث لطمه در خدمات رسانی مراکز مختلف می شوند و یا به افراد خصوصی مزاحمت ایجاد می کنند چه مجازاتی درنظر گرفته شده است؟

متاسفانه تعداد مزاحمتهای تلفنی به اورژانس تهران به رقم نزدیک به دو هزار و 900 تماس در هفته های اخیر رسیده است. مزاحمتهایی که هر قدر از زشتی کار آنها سخن بگوییم باز کم گفته ایم. چنین مزاحمتهایی علاوه بر اینکه خارج از اصول اخلاقی و انسانی و شهروندی بوده ممکن است باعث به خطر انداختن جان انسانهایی که واقعا نیازمند به کمک و امداد درمانی اورژانس نیز هستند بیانجامد.

لزوم برخورد جدی با مزاحمان تلفنی و مجازات چنین افرادی برای تأدیب آنها احساس می شود.

در خصوص میزان مجازات مزاجمان تلفنی به اورژانس، پلیس و سایر مراکز و افراد گفته شده است: کیفر ارتکاب جرم مزاحمت تلفنی، علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، در صورت شکایت شاکی طبق ماده 641 قانون مجازات اسلامی، حبس از یک تا شش ماه خواهد بود. همچنین در صورت گذشت شاکی تعقیب کیفری و اجرای مجازات متوقف نخواهد شد.

تعداد مزاحمان تلفنی اورژانس تهران

دکتر یحیی صالح طبری نیز در گفت و گو با ایسنا درخصوص تعداد تماس های گرفته شده با اورژانس و تعداد مزاحمان تلفنی این مرکز گفت: طی هفته ای که گذشت «پیش از 20 فروردین 1401» ۴۵ هزار و ۸۶۷ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از تعداد کل تماس ها دو هزار و هشتصد و شصت و یک مزاحمان تلفنی بودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
یک تماس تلفنی شایعه سرمربی شدن ساکت الهامی در استقلال را بیشتر کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شنیده ها تماس تلفنی انجام شده از سوی […]