کد خبر : 6355
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

جزئیات دسته اولی شدن باشگاه موج سواران نوشهر

جزئیات دسته اولی شدن باشگاه موج سواران نوشهر

در خصوص انتقال امتیاز رایکا بابل و جایگزین شدن موج سواران نوشهر در دسته اول فوتبال کشور بیشتر بدانیم و بخوانیم. به گزارش مارال نیوز، در خبری که از زبان علی متاجی مالک موج سواران نوشهر منتشر شده اعلام گردیده که با خرید امتیاز رایکا؛ از خروج سهمیه فوتبال استان مازندران جلوگیری به عمل آمده

در خصوص انتقال امتیاز رایکا بابل و جایگزین شدن موج سواران نوشهر در دسته اول فوتبال کشور بیشتر بدانیم و بخوانیم.

به گزارش مارال نیوز، در خبری که از زبان علی متاجی مالک موج سواران نوشهر منتشر شده اعلام گردیده که با خرید امتیاز رایکا؛ از خروج سهمیه فوتبال استان مازندران جلوگیری به عمل آمده و تمام تلاش خود را برای بقای تیمی از استان مازندران و حمایت از جوانان مستعد به کار بستیم و در نهایت به خرید امتیاز این باشگاه اقدام کردیم.

در خصوص هدفگذاری باشگاه موج سواران نوشهر نیز اعلام شده ابتدا با بهره مندی از نیروهای بومی و بالا نگهداری پرچم مازندران و شهر برای موفقیت گام برخواهیم داشت.

استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود نوشهر و مازندران و بهره مندی از کادر بومی و سرمربی توانمند بهاالدین پناهی در دستور کار این باشگاه قرار گرفته است.

استفاده نمودن از بازیکنان بومی و مستعد که به دلیل نداشتن تمکن مالی از رشد ورزشی و فوتبالی خود عقب ماندند از جمله اهداف اعلام شده این باشگاه و تیمداری در لیگ یک عنوان شده است.

پینوشت: استان مازندران همواره شهر فوتبال خیزی بوده و بازیکنان متعددی در سطوح مختلف لیگ و تیم ملی  از این استان در حال بازی و فعالیت ورزشی هستند. امیدواریم نمایندگان این استان در سطوح مختلف بتوانند به درخشش خود در سطوح مختلف ادامه دهند و برای باشگاه موج سواران نوشهر نیز موفقیت و بهترینها را در بازیهای پیش رو و مسابقات حساس فصل آتی آرزومندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دسته اولی شدن موج سواران نوشهر را نیز […]