کد خبر : 6810
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

ورود همراه با اقتدار استقلال خوزستان به لیگ دسته یک

ورود همراه با اقتدار استقلال خوزستان به لیگ دسته یک

استقلال خوزستان با اقتدار کامل به لیگ دسته یک فوتبال کشور راه یافت و از فصل آینده برای در خشش در این سطح از فوتبال کشور خود را مهیا خواهد کرد. به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه در دیدار لیگ دسته دو فوتبال بین استقلال خوزستان با مس شهر بابک تیم خوزستانی در

استقلال خوزستان با اقتدار کامل به لیگ دسته یک فوتبال کشور راه یافت و از فصل آینده برای در خشش در این سطح از فوتبال کشور خود را مهیا خواهد کرد.

به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه در دیدار لیگ دسته دو فوتبال بین استقلال خوزستان با مس شهر بابک تیم خوزستانی در زمین حضور نیافته بود؛ احتمال کسر امیتز وجود داشت که کمیته استیناف در این خصوص امروز رای خود را صادر کرد.

استقلال خوزستان جریمه نمی شود

قبلتر از این صحبتهایی در خصوص اینکه احتمالا از استقلال خوزستان کسر امتیاز شده و این تیم با جرایمی روبرو شود، انجام پذیرفته بود اما با مشاهده رای کمیته استیناف، استقلال خوزستان جریمه نشد.

طی رای مذکور استقلال خوزستان با همان امتیازات گذشته و بدون کسر امتیاز راهی لیگ یک می شود تا حضور نماینده خوزستان در لیگ دسته یک فصل آتی رقابتها قطعی شده و این تیم در تلاش برای تکرار روزهای شیرین گذشته خود و حضور در لیگ برتر برآید.

مطلب مرتبط جزئیات دسته اولی شدن موج سواران نوشهر را نیز بخوانید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیمهای حاضر در لیگ دسته یک حریفان خود را و […]

trackback
محسن بنگر و اعتماد به بازی حمید طاهرخانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در لیگ دسته یک آزادگان؛ محسن […]