کد خبر : 31033
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

ترس استقلال از تکرار بی تماشاگر شدن بازی در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان

ترس استقلال از تکرار بی تماشاگر شدن بازی در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان
مطمئنا استقلالی ها نیز واهمه از تکرار اتفاق بدون تماشاگر برگزار شدن بازی خود در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان بندر انزلی مثل پرسپولیس دارند؛

مطمئنا استقلالی ها نیز واهمه از تکرار اتفاق بدون تماشاگر برگزار شدن بازی خود در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان بندر انزلی مثل پرسپولیس دارند.

در فاصله بیست و چهار ساعت مانده تا شروع بازی پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور، اعلام شد که تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند. این اتفاق باعث شد تا ترس در دل هواداران استقلال نیز بیافتد. چرا که استقلالی ها در هفته دوم بایستی به مصاف ملوان نیروی دریایی بندر انزلی در ورزشگاه آزادی بروند.

از این رو که پرسپولیسی ها در هفته نخست تماشاگران خود را از دست دادند. رقم خوردن چنین سرنوشتی برای استقلال نیز می تواند تلخ باشد. البته تصمیمی گیری در این باره در روزهای آتی انجام خواهد شد.

از این رو که پرسپولیسی ها در هفته نخست مقابل الومینیوم در ورزشگاه ازادی بدون تماشاگر بازی خود را برگزار می کنند. چنین اتفاقی اگر در هفته دوم و در اولین بازی خانگی استقلال مقابل ملوان نیز بیافتد می تواند به ضرر این تیم شود.

چرا که هواداران یار دوازدهم بوده و حضور آنها می تواند به افزایش امید و انگیزه بازیکنان میزبان نیز بیانجامد. تا در نتیجه گیری و انجام بازی روان و بهتر نیز موفق تر از همیشه و در شرایط بدون تماشاگر ظاهر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها