کد خبر : 21094
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

جمع آوری طومار تکرار فینال جام جهانی به کجا رسید؟

جمع آوری طومار تکرار فینال جام جهانی به کجا رسید؟
طومار جمع کردن برای تکرار جام جهانی در نهایت به کجا ختم شد و آیا نتیجه می دهد؟؛

نتیجه جمع کردن طومار و امضا برای تکرار بازی فینال فرانسه و آرژانتین. در پی اشتباهات فاحش داوری جمع آوری طومار برای تکرار فینال به کجا رسید؟ آیا جمع کردن طومار اعتراضی برای تکرار بازی آرژانتین و فرانسه به دلیل اشتباهات داوری نتیجه می دهد؟ پاسخ این سوال خیلی واضح است.

مطمئنا فیفا گوشش به چنین جنبش های هواداری بدهکار نخواهد بود. اگر چنین چیزی مرسوم شده و قرار باشد با هر ادعایی فیفا دستور تکرار بازی بدهد سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

بعد اتمام بازی آرژانتین با فرانسه شمار متعددی از هواداران فرانسوی معترض به داوری بودند. آنها در اقدامی نمادین طوماری نوشته و به صورت مجازی از مردم خواستند تا آن را امضا کنند. طوماری که در آن درخواست تکرار بازی فینال جام جهانی شده بود. اتهاماتی که به شیمون مارسینیاک لهستانی برای قضاوت پرلغزش او زده شده بود و در نهایت نزدیک به 230 هزار نفر تا به این لحظه این طومار را امضا کردند.

اما آرژانتینی ها نیز پا پس نکشیدند. آنها در اقدامی متقابل طوماری در مقابل طومار تکرار بازی فینال نوشتند. در آن طومار درخواست شده بود که فرانسوی ها غر زدن را بس کرده و به شکستشان اقرار کنند. در طومار مذکور آرژانتینی ها بهتر عمل کرده و بیش از 700 هزار نفر نیز آن را امضا نمودند.

بنابراین از این رو که مقابل طومار به راه انداخته شده فرانسوی ها، آرژانتینی ها به مراتب بهتر و قوی تر عمل کردند این حرکت روانی فرانسوی ها نیز بی تاثیر شده و در عمل رویای تکرار بازی را کلا باید فراموش کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها