کد خبر : 978
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

علت بیماری رضا رویگری و چرا در خانه سالمندان است

علت بیماری رضا رویگری و چرا در خانه سالمندان است

دلیل بیماری رضا رویگری و بستری شدن او چیست و چرا رضا رویگری در خانه سالمندان است و فیلمی از خود را منتشر کرده و گفته که نیازمند کمک است؟ رضا رویگری خواننده و بازیگر ایرانی چند وقتی است که کمتر فیلمهای او را در سینما و تلویزیون می بینیم. شاید مهمترین علتش بیماری و

دلیل بیماری رضا رویگری و بستری شدن او چیست و چرا رضا رویگری در خانه سالمندان است و فیلمی از خود را منتشر کرده و گفته که نیازمند کمک است؟

رضا رویگری خواننده و بازیگر ایرانی چند وقتی است که کمتر فیلمهای او را در سینما و تلویزیون می بینیم. شاید مهمترین علتش بیماری و مشکلی باشد که برای این بازیگر توانمند ایجاد شده است.

رویگری همواره جزو بهترینهای سینمای ایران بوده اما گرد پیری و مشکل بدنی که برایش پیش آمده باعث شده تا او کمتر از قبل فعال در کارش ببینیم. اما دلیل این اتفاق چیست؟

علت مریض شدن رضا رویگری چیست؟

دلیل بیمار و بستری شدن رضا رویگری که در برخی از عکسها هم ایشان را در وضعیت بستری دیده بودیم متاسفانه سکته مغزی رضا رویگری بود. رویگری در حدود پنج سال قبل دچار سکته مغزی شده و در این مدت مشغول کارهای درمان بیماریش بوده است.

رویگری در سالیان اخیر روزهای سختی را سپری کرده و بنا به گفته خودش: این روزها در خانه بوده و وضع مالی چندان خوبی هم ندارد. وی در صحبتهایی که چند سال پیش داشت از هزینه های بالای فیزیوتراپی و اجاره خانه نیز سخن گفته بود.

عکسی از رضا رویگری در فیلمهای قدیمی و دوران جوانی 

عکس جوانیهای رضا رویگری

اخیرا نیز فیلمی از رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک منتشر شده بود که وی رو به یکی از دوربینها که گویا خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بود از بستری شدن و ماندنش در آسایشگاه سالمندان خبر داده و از عموم هوادارانش خواسته بود که به او کمک کنند.

علت گذاشتن رضا رویگری در خانه سالمندان چیست

چرا رضا رویگری در حال حاضر در خانه سالمندان است؟ در این خصوص اطلاعات بیشتری از ایشان نیست و کل اطلاعات موجود ازفیلم حدودا دو دقیقه ای بوده که از ایشان گرفته شده است. وی در این فیلم از مردم و هواداران تقاضای حمایت می کند.

امیدواریم این روزها باز هم حالی از این بازیگر محبوب و قدیمی کشورمان پرسیده شده و یادی از او کنند. هنرمند توانمندی که الان نیازمند حمایت روحی و معنوی هوادارانش نیز هست. کسی که هنر و فرهنگ کشورمان زحمات فراوانی کشیده و بسیاری از فعالان حوزه نمایش و سینما نیز به نوعی مدیون ایشان هستند.

رضا رویگری خانه سالمندان

عکس دوران جوانی و سالمندی رضا رویگری

رویگری در خانواده کم جمعیت سه نفره بزرگ شده و تنها فرزند خانواده یشان نیز بوده است. رویگری در کودکی عشق خلبانی داشت و دوست داشت لذت پرواز در اوج آسمانها بچشد اما در آزمون آن پذیرفته نشد.

رضا رویگری در حال حاضر 76 سال سن دارد. او متولد سال 1325 بوده و دی ماهی هست.

در زیر عکسی از دوران کودکی و جوانی بازیگر محبوب کشورمان رضا رویگری را می بینید:

دوران کودکی و جوانی رضا رویگری

رویگری بعد از آن، به سمت و سوی هنر و فرهنگ روی آورد. رویگری را بسیاری از ما در کسوت یک بازیگر می شناسیم اما او در خوانندگی و نقاشی نیز دستی توانا داشته و می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

از آهنگها و آلبومهایی که رضا رویگری منتشر کرده می توان به آلبومهای کازابلانکا، غوغا و از عشق گفتن اشاره کرد. از دیگر آثار ایشان که مطمئنا هر ایرانی آن را شنیده سرود انقلابی الله الله بوده که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آن را خوانده بود و در حال حاضر نیز از تلویزیون و برنامه های مناسبتی به صورت مستمر پخش می شود.

رضا رویگری محبوبیت و شهرتش را شاید مدیون بازی در فیلم عقاب هاست. فیلم زیبایی که توسط خاچاکیان ساخته شده بود و به عنوان نخستین تجربه رویگری نیز شناخته می شد. این فیلم نزدیک 35 سال پیش بر روی پرده نمایش رفت.

رضا رویگری جزو بهترینهای هنر ایران بوده و امیدواریم حمایت مردم و مسئولان از ایشان و دیگر پیشکسوتان و فعالان حوزه های هنری و فرهنگی کمرنگ نشود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکسهای رضا رویگری در منزل جدید کنار آشنایان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و سلامتی وی و علت بیماری رضا ر&#1608…، پیش از این در […]

trackback
شایعاتی که برای رضا رویگری درست می شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] وقت یکبار برای رضا رویگری درست می شود؛ از […]