کد خبر : 31006
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

حذف تیم ملی زنان نیجریه در جام جهانی با بدشانسی در ضربات پنالتی مقابل انگلیس

حذف تیم ملی زنان نیجریه در جام جهانی با بدشانسی در ضربات پنالتی مقابل انگلیس
تیم ملی فوتبال زنان نیجریه در جام جهانی 2023 در شرایطی که مقابل انگلیس ازقدرت های بزرگ و خوب فوتبال جهان ایستادگی کرده بود. در نهایت با بدشانسی در ضربات پنالتی نتیجه بازی را واگذار کرد؛

تیم ملی فوتبال زنان نیجریه در جام جهانی 2023 در شرایطی که مقابل انگلیس ازقدرت های بزرگ و خوب فوتبال جهان ایستادگی کرده بود. در نهایت با بدشانسی در ضربات پنالتی نتیجه بازی را واگذار کرد.

دیدار دو تیم ملی زنان انگلیس و نیجریه در شرایطی که نیجرها از شانس صعود به دور بعدی برخوردار بودند. اما با بدشانسی از دور مسابقات کنار رفتند.

در دیداری که در طول 120 دقیقه بازی به تساوی بدون گل رسیده بود. کار به ضربات پنالتی کشیده شد اما در ضربات پنالتی تیم ملی انگلیس بهتر و کم اشتباه ظاهر شد.

بازی شجاعانه نیجرها مقابل انگلیس در جام جهانی زنان

در نهایت با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی تیم ملی زنان فوتبال انگلیس با شکست دادن زنان نیجریه راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی 2023 زنان شد. با این وجود از تیم آفریقایی نیجریه به دلیل این بازی شجاعانه  وکم اشتباه خوب توسط کارشناسان تقدیر شده و رسانه ها نیز از این تیم خوب به نیکی یاد کردند.

عدم قدر دانستن موقعیت یار اضافه برای نیجریه

یکی از بدشانسی های نیجریه در طول این بازی عدم قدر دانست موقعیت 10 نفره شدن تیم حریف بود. در شرایطی که از دقیقه 88 جیمز از تیم انگلیس اخراج شده بود. نیجریه ایها 5 دقیقه باقیمانده با احتساب وقت اضافه نیمه دوم و همچنین 30 دقیقه وقت های اضافه طلایی بابت تساوی بازی را قدر ندانستند. تا با وجود داشتن یک یار بیشتر در گلزنی ناموفق شوند.

هر چند موقعیت هایی نیز روی دروازه زنان انگلیس داشتند ولی در نهایت در ضربات پنالتی که یک طرف آن نیز شانس و دیگری تمرکز مناسب و عملکرد خوب دروازه بان هاست باختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تساوی مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته اول/ تاتنهام به حال و روز لیورپول افتاد | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] لیگ برتر انگلیس در هفته اول […]