کد خبر : 10630
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

سرنوشت نهایی ارسلان مطهری برای رساندن ساپینتو به آرامش

سرنوشت نهایی ارسلان مطهری برای رساندن ساپینتو به آرامش

سایت مارال نیوز؛ برای اینکه ساپینتو از حضور نا به هنگام ارسلان مطهری در تمرینات عصبانی نشود؛ سرنوشت نهایی ارسلان در طی چند روز آینده توسط مسئولان باشگاه به او طی یک تماس تلفنی اعلام شد. با توجه به قرارگیری این بازیکن در لیست مازاد استقلال و البته قراردادی که فسخ نشد؛ باشگاه آبی پوشان

سایت مارال نیوز؛ برای اینکه ساپینتو از حضور نا به هنگام ارسلان مطهری در تمرینات عصبانی نشود؛ سرنوشت نهایی ارسلان در طی چند روز آینده توسط مسئولان باشگاه به او طی یک تماس تلفنی اعلام شد.

با توجه به قرارگیری این بازیکن در لیست مازاد استقلال و البته قراردادی که فسخ نشد؛ باشگاه آبی پوشان با ارسلان تماس تلفنی گرفته و طی آن از مطهری تقاضا کردند که تا زمان برگزاری بازی استقلال با مس کرمان تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر یکی از مربیان استقلال دنبال کند و پس از این بازی در مورد سرنوشت نهایی او تصمیم لازم اتخاذ گردد.

به این علت ارسلان مطهری در ساعات ظهر امروز با یکی از اعضای کادر فنی تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد تا از نظر بدنی افت نداشته باشد.

سرنوشت نهایی ارسلان در استقلال

گیتار زن استقلالی ها که یک زمانی امید اول آنها برای بازگشایی دروازه ها بود در روزهای پرترافیک خط هجومی استقلال در بازیهای دوستانه فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نمی کرد  و حالا در ترکیب نهای استقلال برای صدور کارت آی تی سی نیز قرار نگرفته است.

مطهری با وجود اینکه نمی تواند در استقلال بازی کند؛ چرا که در لیست نهایی این تیم به سازمان لیگ قرار ندارد؛ قادر نخواهد بود تا با تیم باشگاهی دیگری نیز قرارداد ببندد زیرا که قرارداد او با استقلال تهران باطل نشده و همچنان بازیکن استقلال محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها