کد خبر : 12666
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

نتایج عجیب الدانیز عزیزلی در کشتی فرنگی جهان

نتایج عجیب الدانیز عزیزلی در کشتی فرنگی جهان

روز گذشته کشتی گیر جمهوری آذربایجان الدانیز غزیزلی توانست رکورد خاص و قابل توجهی را در مسابقات جهانی و در مقابل دیدگان همگان از خود به یادگار بگذارد. این کشتی گیر با نتایج جالب بدون اینکه حتی یک امتیاز به حریفان خود واگذار کند توانست قهرمان جهان شود، نتایجی که تا مرز ضربه فنی نیز

روز گذشته کشتی گیر جمهوری آذربایجان الدانیز غزیزلی توانست رکورد خاص و قابل توجهی را در مسابقات جهانی و در مقابل دیدگان همگان از خود به یادگار بگذارد.

این کشتی گیر با نتایج جالب بدون اینکه حتی یک امتیاز به حریفان خود واگذار کند توانست قهرمان جهان شود، نتایجی که تا مرز ضربه فنی نیز در تمام مسابقات رقبای خود را پیش برد.

عزیزلی از جمهوری آذربایجان در وزن 55 کیلوگرم روی تشک می رفت. وزنی که از کشور ما پویا دادمرز نماینده کشورمان بنیز حضور داشت که البته در نهایت تلاش او به کسب عنوان هشتمی رقابتها انجامید.

عزیزلی این کشتی گیر آذربایجانی  در تمام چهار مسابقه خود با نتیجه جالبی که بدون از دست دادن حتی یک امتیاز و البته با نتایج قاطعانه ای همراه بود، به قهرمانی رسید.

نتایج عجیب الدانیز عزیزلی در کشتی فرنگی جهان

عزیزلی بازی اول و آخر خود را هشت بر صفر پیروز شد و بازی دوم و سوم خود را نیز 9 بر 0 مقابل حریفان به برتری رسید تا در نهایت با مجموع 34 بر 0 به نشان ارزشمند طلای کشتی فرنگی جهان دست یافته و برای دیگر رقبای خود خط و نشان بکشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
علت شکست محمدرضا گرایی در فینال کشتی فرنگی جهان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گرایی در فینال کشتی فرنگی جهان چه بود؟ […]