کد خبر : 10914
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

حق کپی رایت پیراهن ورزشی مانع از حضور بازیکن در تهران

حق کپی رایت پیراهن ورزشی مانع از حضور بازیکن در تهران

خبر مارال نیوز؛ حق کپی رایت پیراهن ورزشی مانع از حضور بازیکن مطرح خارجی و مدنظر باشگاه پرسپولیس در تهران در زمان مذاکره و عقد قرارداد شد. هنگام مذاکره با تیم ها و بازیکنان مختلف اتفاقات و البته پیشنهادات جالبی برای پرسپولیس پیش امده که یکی از آنها استفاده از حق کپی رایت پیراهن و

خبر مارال نیوز؛ حق کپی رایت پیراهن ورزشی مانع از حضور بازیکن مطرح خارجی و مدنظر باشگاه پرسپولیس در تهران در زمان مذاکره و عقد قرارداد شد.

هنگام مذاکره با تیم ها و بازیکنان مختلف اتفاقات و البته پیشنهادات جالبی برای پرسپولیس پیش امده که یکی از آنها استفاده از حق کپی رایت پیراهن و لباس ورزشی بود که به دلیل بی اطلاعی بازیکن از قوانین ایران طرح شد و در نهایت باعث به بن بست رسیدن مذاکرات و تفاهم شد.

حق کپی رایتی که در نهایت مانع از حضور یک بازیکن مطرح در ایران شد. پرسپولیس تهران در مذاکرات خود با یک بازیکن که مبلغ معقولی نیز برای قرارداد بستن می خواست شرطی گذاشت که در آن بایستی بندی نوشته شده و در قرارداد آن برای تعلق گرفتن درصدی از میزان فروش پیراهن و لباس ورزشی او بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس کوارد درج شود.

البته بعد از آنکه این بازیکن که البته اسمش نیز اعلام نشده به این موضوع پی برد که در کشور ما چیزی به نام کپی رایت و استفاده از سود فروش پیراهن برای باشگاه وجود ندارد از حضور خود در ایران انصراف داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازی بازیکنان فوتبال بدون شماره لباس در مسابقه رسمی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیوز؛ شماره پیراهن نداشتن برخی از […]