کد خبر : 4058
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۴

تعطیلی لیگ برتر فوتبال به خاطر تیم ملی یک ضرورت است

تعطیلی لیگ برتر فوتبال به خاطر تیم ملی یک ضرورت است

با توجه به در پیش رو بودن جام جهانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که برای موفقیت تیم ملی باید لیگ را تعطیل کنیم. به گزارش مارال نیوز، علی پروین بر این اعتقاد است که تیم ملی برای هماهنگی بیشتر به ده بازی تدارکاتی نیاز دارد. وی همچنین در مورد سبک بازی تیم ملی در

با توجه به در پیش رو بودن جام جهانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که برای موفقیت تیم ملی باید لیگ را تعطیل کنیم.

به گزارش مارال نیوز، علی پروین بر این اعتقاد است که تیم ملی برای هماهنگی بیشتر به ده بازی تدارکاتی نیاز دارد.

وی همچنین در مورد سبک بازی تیم ملی در مقابل تیم های خاص و سخت نیز گفت: با انجام یک بازی که نمی شود مربی عوض کرد. ایران در 15 دقیقه ابتدایی و انتهایی مقابل الجزایر خوب عمل کرد.

همچنین پروین این را هم اضافه کرد که ایران توانسته در بازی های اخیر 13 بازی خود را ببرد و با یک شکست به یکباره انتقادات فراوانی طرح می شود.

تحت فشار قرار دادن بازیکنان تیم ملی

پروین این را هم گفت که الجزایری ها خوب بازی نکردند این ما بودیم که بد بازی کردیم البته آنها هم چون کمتر بازی کرده و هماهنگ نبودند، حق داشتند. تعطیلی لیگ و انجام چندین بازی دوستانه و تحت فشار قرار دادن بازیکنان و تشخیص اینکه کدام بازیکن در دفاع بع کار تیم ملی می خورد، از ضروریات است و شایسته نیست که با انجام یک مسابقه بدین شکل انتقادات انجام شود.

وی سرمربی کردن کارلوس کی روش را در مقطع فعلی اشتباه دانست و این را هم گفت که مربی ایرانی خوب است اما اگر سرمربی خارجی بخواهند به تیم ملی بیاورند، چندین ماه «6 ماه» زمان خواهد برد تا با بچه ها آشنا شود.

عقب انداختن لیگ و توجه بیشتر فدراسیون برای انجام بازی های دوستانه و آماده سازی تیم ملی از دیگر پیشنهادات پیشکسوت فوتبال کشورمان برای موفقیت بیشتر تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 دوحه قطر بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم رقابتهای جام جهانی با تیمهای مطرحی همچون انگلیس، آمریکا و ولز همگروه شده و برای موفقیت در گروه کار سختی در پیش دارد و برای کسب موفقیت بایستی هماهنگ تر از گذشته در زمین مسابقه ظاهر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کمبود نیروهای پلیس بازی لیگ فوتبال را تعطیل کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جزیره به حالت تعطیلی در […]