کد خبر : 15704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

حمایت یوونتوس از آلگری ادامه دارد/ او مربی ماست

حمایت یوونتوس از آلگری ادامه دارد/ او مربی ماست
بعد از شکستهای پشت سر هم و نتایج ضعیف یوونتوس در دو جبهه لیگ قهرمانان و سری آ باشگاه یوونتوس از تداوم حمایتش از این مربی کهنه کار خبر داد.؛

بعد از شکست عجیب و ناراحت کننده یوونتوس در شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا مکس آلگری در هجوم حملات رسانه ها، کارشناسان و هواداران قرار گرفت. سیبل حملات همگان همچنان آلگری است. او از این هجمه زبانی مشخص نیست که تا کی در امان خواهد بود. مطمئنا طاقت هواداران نیز حدی دارد.

این مربی که از زمان حضور در یوونتوس نتوانسته نتایج مورد انتظاری را کسب کند، شب گذشته نیز یک شکست دیگر با تیم تحت هدایتش یوونتوس تجربه کرد. با این شکست احتمال اخراج آلگری وجود داشت و حتی گمانه زنی هایی نیز برای جایگزین او انجام شد اما موضع باشگاه یوونتوس در قبال آلگری چیز دیگری است.

آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس صراحتا بعد از این باخت اعلام کرد: آلگری مربی ما بوده و در این تیم نیز به مربیگری خود ادامه خواهد داد.

همچنین آنیلی اعلام کرد از باخت دیشب عصبی و ناراحت است اما این شکست نتیجه یک گروه است. همچنین نباید آن را بر گردن آلگری و یک نفر انداخت. با نتایج و وضعیت موجود آلگری همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها