کد خبر : 13084
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

خبر شوکه کننده دنیای تنیس توسط راجر فدرر اعلام شد

خبر شوکه کننده دنیای تنیس توسط راجر فدرر اعلام شد

خبر شوکه کننده دنیای تنیس و اتفاقی تلخ برای طرفداران چهره محبوب، دوست داشتنی و شناخته شده تنیس جهان که با این کار و خبر جا برای فعالیت و حضور تنیسور های جوانی همچون کارلوس آلکاراس را باز می کند.فدرر امروز خبر شوکه کننده و غیر قابل باوری را رسانه ای کرد. بسیاری از علاقه مندان

خبر شوکه کننده دنیای تنیس و اتفاقی تلخ برای طرفداران چهره محبوب، دوست داشتنی و شناخته شده تنیس جهان که با این کار و خبر جا برای فعالیت و حضور تنیسور های جوانی همچون کارلوس آلکاراس را باز می کند.فدرر امروز خبر شوکه کننده و غیر قابل باوری را رسانه ای کرد.

بسیاری از علاقه مندان کنونی تنیس، با راجر فدرر با دنیای تنیس آشنا شدند و به این رشته علاقه مند شدند و شاید پای ثابت تمامی گرند اسلم و مسابقات مهم نام راجر فدرر بود و دیدن حرکات خاص و مختص به خود این تنیسور برای همه علاقه مندان و ورزش دوستان لذت دوچندانی داشت.

او حالا امروز اعلام کرد در سن حدود 40 سالگی از دنیای ورزش حرفه ای خداحافظی می کند تا این ورزشکار سوئیسی با این رشته جذاب و حضور در آوردگاه های مهم به صورت کامل جدا شود.

فدرر به دلیل بالا رفتن سن خود از این رشته اعلام بازنشستگی کرد اما احتمال اینکه وی به عنوان مربی یا مروج این رشته ورزشی فعال باشد، وجود دارد.

وی در پیام خداحافظی خود تنیس را با خود مهربان و سخاوتمند معرفی کرد و اعلام داشت بیش از یک هزار و 500 مسابقه را تا کنون در تنیس انجام داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نواک جوکوویچ رکورد فدرر را هدف قرار داد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رسیدن به رکورد فدرر است. راجر فدرر که […]