کد خبر : 16422
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

سرنوشت رونالدو بعد از قهر/ آیا تن هاخ و منچستر کریس را می بخشند؟

سرنوشت رونالدو بعد از قهر/ آیا تن هاخ و منچستر کریس را می بخشند؟
آیا اریک تن هاخ و مالک منچستریونایتد رونالدو را به خاطر رفتار بچه گانه خواهند بخشید و یا او را همچنان از ترکیب دور نگه خواهند داشت؟؛

اتفاق غیرحرفه ای و عجیب قهر و ناراحتی رونالدو در جریان دیدار با تاتنهام باعث شد تا کریس سخت ترین شرایط را از نظر فشار هواداران تجربه کند. او با کاری که دیشب انجام داد جایگاه خود در بین هواداران را نیز متزلزل شده دید.

ماجرا به نیمکت نشینی دیشب رونالدو بر می گردد. رونالدو در این مدت خوب نبوده و تن هاخ نیز صلاح ندیده بود که او را در ترکیب مقابل تاتنهام قرار دهد. بر خلاف رونالدو هم تیمی های او نیز بازی خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و با دو گل از تاتنهام جلو بودند. در چنین شرایطی از رونالدو انتظار می رفت که مشوق بازیکنان باشد و در شب برد تیمش؛ آنها را تنها نگذارد. اما این گونه نشد.

رونالدو در دقیقه 89 بدون اجازه و در وسط مسابقه نیمکت را به سمت رختکن ترک کرد و این موضوع سوژه شد. تن هاخ نیز نسبت به این موضوع دلخوری خود را اعلام کرده و او را از بازی هفته آینده تیمش به صورت کامل کنار گذاشت.

حالا رونالدو در بیانیه ای در صفحه خود عذرخواهی ضمنی داشته است. رونالدو به صورت خلاصه نوشته است که:

باید متحد باشیم و به زودی باز هم با هم خواهیم بود. همیشه سعی کرده ام با احترام در مقابل همکاران و مربیان کار کنم و این موضوع تغییری نداشته است. بایستی تلاش کنم الگو باشم اما این همیشه ممکن نیست و برخی وقتها احساساتی می شوم.

به نظر می رسد با این بیانیه و حرفهای رونالدو، اریک تن هاخ و منچستریونایتد او را خواهند بخشید. بنابراین می توان رونالدو را در بازی دو هفته بعدتر منچستریونایتد در ترکیب و یا روی نیمکت تیم دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها