کد خبر : 10175
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

حضور کوتاه قایدی در استقلال با یک گل و یک پنالتی

حضور کوتاه قایدی در استقلال با یک گل و یک پنالتی

خبر مارال نیوز؛ ستاره سابق استقلال قایدی با آبی پوش شدن مجددش در اولین دیدار خود در لیگ برتر بیست و دوم با تنها چند بار لمس توپ یک پنالتی برای استقلالی ها گرفت و همچنین یک گل نیزبه ثمر رساند. در شرایطی که بازی ملوان با استقلال به نظر می رسید گره خورده باشد

خبر مارال نیوز؛ ستاره سابق استقلال قایدی با آبی پوش شدن مجددش در اولین دیدار خود در لیگ برتر بیست و دوم با تنها چند بار لمس توپ یک پنالتی برای استقلالی ها گرفت و همچنین یک گل نیزبه ثمر رساند.

در شرایطی که بازی ملوان با استقلال به نظر می رسید گره خورده باشد روی تیزهوشی و استعداد مهدی قایدی استقلال توانست یک گل زده و یک پنالتی نیز روی تکنیک مهدی قایدی بگیرد و احتمالا اگر این بازیکن بوشهری در بازی حضور نمی یافت سرنوشت استقلال می توانست بدتر شود.

استقلال در عدم حضور مهدی قایدی به نظر می رسید در فاز هجومی دارای خلاء بوده و نمی توانست به خوبی موقعیت سازی کند اما با برگشت مهدی قایدی و قرارگیری او درفهرست، ورق برای آبی های پایتخت برگشت.

درخشش قایدی همراه شد با کسب سه امتیاز شیرین و برد سه بر یک استقلال در هفته دوم مقابل ملوان، اتفاقی که اگر نمی افتاد و تاثیرگذاری قایدی در زمین بازی احساس نمی شد، می شد به قیمت از دست دادن امتیاز برای استقلال تمام شود تا این تیم از گردونه رقبا در همان هفته های ابتدایی جا بماند و جزو قعرنشینها با یک باخت و یک تساوی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها