کد خبر : 31231
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

خط و نشان ذوب آهن برای پرسپولیس در هفته سوم/ گل به خودی که کار را خراب کرد

خط و نشان ذوب آهن برای پرسپولیس در هفته سوم/ گل به خودی که کار را خراب کرد
خط و نشان ذوب آهنی ها با انجام بازی خوب خود برای پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر را شاهد بودیم. هر چند گل به خودی که کار را برای پرسپولیسی ها خراب کرد؛

خط و نشان ذوب آهنی ها با انجام بازی خوب خود برای پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر را شاهد بودیم. هر چند گل به خودی که کار را برای پرسپولیسی ها خراب کرد.

ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به خوبی توانست مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده و این تیم را به زحمت بیاندازد.

گل به خودی که در آخرین دقایق نیمه نخست توسط سروش رفیعی زده شد کار ذوب آهنی هابرای گرفتن امتیاز را راحت کرد.

شرح گل به خودی رفیعی مقابل ذوب آهن اصفهان

هنگام پرتاب اوت برای پرسپولیسی ها علیرضا بیرانوند از چارچوب دروازه خود فاصله گرفته و برای گرفتن توپ در پرتاب اوت به جلو آمده بود. با پاس محکم رو به عقب سروش رفیعی مواجه شد.

علیرضا بیرانوند نیز که در جای مناسب خود قرار نداشت هر قدر تلاش کرده و به سمت توپ دوید ولی نتوانست مانع از باز شدن دروازه خود شود.

بازی با همین یک گل به سود ذوب آهن در جریان بود که گولسیانی روی یک سانتر و ضربه سر به خوبی توانست دروازه ذوب آهن را باز کند.

پرسپولیسی ها که در 7 بازی گذشته خود در دیدار با ذوب آهن شکست نخورده بودند در نهایت در این بازی نیز موفق به این کار شدند و شکست نخوردند. هر چند دو امتیاز بازی خانگی خود را از دست دادند.

ذوب آهن نیز که در دو بازی گذشته موفق به گلزنی نشده بود در نهایت در این بازی به گل رسید تا طلسم گل نزنی هایش به پرسپولیس پاره شود.

تلاشهای پرسپولیس مقابل تیم ربیعی منجر به کسب سه امتیاز نشد

همچنین پرسپولیسی ها که 12 دیدار آخر خودشان را با برد پشت سر گذاشته بودند. تلاش زیادی کردند که بتوانند در دیدار با شاگردان محمد ربیعی یعنی ذوب آهن نیز به این مهم برسند. همچنین قرمز پوشان که در هفت دیدار قبلی خود نباخته بودند، در این بازی نیز نباختند.

ذوب آهن در دو بازی قبلی خود سه امتیاز کسب کرده بود که با این تک امتیاز مقابل پرسپولیس 4 امتیازی شد. همچنین پرسپولیسی ها به امتیاز هفتم خود رسیدند تا دو برد و یک تساوی را دتا هفته سوم لیگ برتر ازآن خود کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس تیمی پرسپولیس تهران مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] فوتبال ایران، پرسپولیس تهران مقابل […]