کد خبر : 19137
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

زور هلند به قطر رسید/ وداع میزبان جام جهانی بدون حتی یک امتیاز

زور هلند به قطر رسید/ وداع میزبان جام جهانی بدون حتی یک امتیاز
در آخرین بازی گروه اول هلند قطر را شکست داد تا با کسب امتیازات لازم راهی دور بعدی شوند.؛

تیم میزبان مسابقات جام جهانی یعنی قطر بدون کسب حتی یک امتیاز از مسابقات جام جهانی وداع کرد. در شرایطی که قطری ها می توانستند با امتیاز میزبانی که داشتند بهتر نتیجه بگیرند اما این گونه نشد. آنها مقابل لاله های نارنجی یعنی هلند تن به شکست دو بر صفر دادند.

برخی از کارشناسان پیش از شروع جام جهانی بر این اعتقاد بودند که قطر می تواند راه کره و ژاپن را در زمانی که میزبان جام بوده و تا جمع تیمهای پایانی نیز توانستند راه یابند را بپیماید. البته این اتفاق برای قطری که نخستین تجربه جام جهانی خود را داشت نیافتاد.

به نظر می رسد مهمترین علت در ناکامی قهرمان آسیا کم تجربگی بازیکنان قطری بوده باشد. قطری ها که در دو بازی اول خود مقابل اکوادور و سنگال شکست خورده بودند مقابل هلند نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند. آنها با دو گل کودی گاکپو و فرانکی دی یونگ مقابل هلند مدعی شکست خوردند.

عکس تیمی بازیکنان هلند پیش از شروع بازی

عکس تیمی بازیکنان هلند پیش از شروع بازی

با این نتیجه هلند به عنوان تیم اول جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد. همچنین قطر در پی این باخت در گروه خود بدون حتی یک امتیاز چهارم شد.

در دیگر دیدار همزمان نیز سنگال توانست 2 بر 1 اکوادور را شکست بدهد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود. اکوادور شروع مسابقات را خوب آغاز کرده بود و مقابل هلند نیز تا مرز امتیاز گرفتن پیش رفت اما معادلات برای اکوادور در بازی با سنگال بر هم خورد تا آنها حذف شده شایسته این مسابقات شناخته شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تاکتیک تکراری هلند برای گلزنی در فوتبال جواب داد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی […]