کد خبر : 19706
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

خنده و افسوس در یک عکس ورزشی

خنده و افسوس در یک عکس ورزشی
در دیدار مراکش و اسپانیا می توان روی دیگر فوتبال را در مقابل خنده و شادی دید. وقتی که بازی به پنالتی کشیده شد و یک تیم غرق در امید و دیگر تیم بسیار ناراحت بود.؛

تیمی غرق در امید و آرزو و دیگری فرو رفته در نا امیدی و افسردگی. خنده ها و شادی در یک سو و ناراحتی در سویی دیگر. این ذات ورزش است و در کنار بردها افسوس ها و فرصت از دست دادن ها نیز وجود دارد.

در ورزشگاه اجوکیشن سیتی و جایی که مراکش و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی هم قرار گرفتند، در پایان مراکش تیم خنده روی مسابقه شد.

مراکشی ها توانستند بدون گل خورده چه در خلال بازی و چه ضربات پنالتی با 3 گلی که وارد دروازه اسپانیا در ضربات پنالتی کردند، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. افتخار بزرگی که مراکشی ها را در ردیف 8 تیم برتر جهان قرار داد.

خنده و افسوس در یک عکس ورزشی

خنده و شادی و ناراحتی در یک سویی دیگر

لحظه ای که پنالتی زده شده از سوی بوسکتس را یاسین بونو مهار کرده و این گونه خنده رو ظاهر شد.

یاسین بونو چهره مطرح و سرشناس این مسابقه بود که مراکش پیروزی خود در این دیدار را مدیون او است. بونو توانست مقابل ضربات پنالتی اسپانیایی ها ایستادگی کند. خنده جالب او هنگام گرفتن ضربه بوسکتس و همچنین افسوس و ناراحتی بوسکتس از نکات جالب بود که توسط عکاسان گرفته شد.

شاید در همان مقطعی که اسپانیا نتوانست ژاپن را شکست دهد می توانستیم به ضعف این تیم پی ببریم. ضعفی که نتوانست به اسپانیا موفقیت چندانی ارزانی دارد تا آنها حذف شده در مرحله یک هشتم نهایی لقب بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها