کد خبر : 20149
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۵۸

داوری مسابقات کشتی آزاد به سود آمریکا بود/ ناحقی در قضاوت

داوری مسابقات کشتی آزاد به سود آمریکا بود/ ناحقی در قضاوت
داوری در مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد به علت میزبانی آمریکا تا حدودی به نفع آنها بود.؛

ناحقی در قضاوت جام جهانی کشتی آزاد آمریکا از جمله مباحثی بود که مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد محسن کاوه آن را یادآور شد. وی این موضوع را به دلیل میزبانی آمریکایی ها دانست که طبیعی بود داوری ها به سود آنها شود.

کاوه یادآور شد: در رقابتهای جام جهانی واضح بود که داورها چند رای خودشان را به صورت ناحقی عوض کردند. البته چنین رویدادهایی تا حدی برای ما زیاد رقم خورده که نسبت به آن عادت کرده ایم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد هدف تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را قهرمانی در جام جهانی مذکور ندانست و افزود: البته ما قادر بودیم با شایسته ترین جوانان خود قهرمان شویم اما هدف ما چیز دیگری بود.

محسن کاوه

وی همچنین در خصوص امیررضا معصومی و کشتی هایی که وی در مسابقات گرفت؛ گفت: او از بهترین کشتی گیران ایران است و در رقابتهای نوجوانان نیز قهرمان جهان شده است. او در رقابتهای امید قهرمانی جهان نیز نسبت به تکرار موفقیت خود اقدام کرد. در رقابتهای روز گذشته نیز او بسیار خوب عمل کرد و نشان داد در مسیر پیشرفت رو به جلو حرکت می نماید. وی از برترین های وزن خود بوده و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. چنانچه امیررضا معصومی حاشیه ها را کنار گذاشته و تنها روی کشتی تمرکز کند کشتی گیر توانمندی بوده و می تواند بیشتر موفق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خوشحالی هواداران آمریکا از پایان قرارداد برهالتر سرمربی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فوتبال آمریکا به نظر می رسد […]