کد خبر : 4974
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ تا چه سالی است؟

قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ تا چه سالی است؟

زمان پایان قرارداد اسکوچیچ با ایران؛ دراگان اسکوچیچ تا چه سالی با تیم ملی ایران قرارداد دارد و تعهد و قرارداد او با فدراسیون فوتبال تا چه تاریخی اعتبار دارد؟ به گزارش مارال نیوز، در دو دهه اخیر هیچ گاه به اندازه اکنون در شرایطی که 6 ماه مانده به شروع جام جهانی فوتبالف در

زمان پایان قرارداد اسکوچیچ با ایران؛ دراگان اسکوچیچ تا چه سالی با تیم ملی ایران قرارداد دارد و تعهد و قرارداد او با فدراسیون فوتبال تا چه تاریخی اعتبار دارد؟

به گزارش مارال نیوز، در دو دهه اخیر هیچ گاه به اندازه اکنون در شرایطی که 6 ماه مانده به شروع جام جهانی فوتبالف در خصوص نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی آن چالش و نظرات متفاوت وجود نداشته است.

اسکوچیچ که توانسته بود تیم ملی ایران را بعد از سرمربییگری ویلموتس در شرایط سخت تحویل بگیرد و حتی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی نیز در اما و اگر قرار داشت، با اقتدار ایران را توانست به جام جهانی ببرد اما همچنان انتقادات از اسکوچیچ زیاد است.

زمان پایان قرارداد اسکوچیچ با ایران

دراگان اسکوچیچ و قرارداد با ایران

علت اصلی انتقادها از اسکوچیچ

شاید دلیل اصلی انتقاد از دراگان اسکوچیچ عدم داشتن کارنامه قوی او در تیمهای بزرگ است. شاید اگر او هم به مانند کارلوس کی روش یا برانکو ایوانکوویچ دارای سابقه مربیگری یا بازیکنی بالایی بود، حتی در صورت نتایج ضعیف هم به او فرصت بیشتری داده می شد.

علاوه بر آن تزلزل تیم ملی فوتبال ایران در بازی های بسیار مهم و سخت از جمله دیدار مقابل کره جنوبی و الجزایر و ترکیبهایی که شاید به مذاق بسیاری از کارشناسان خوش نیاید، باعث انتقاد بیشتر از اسکوچیچ می شود.

این انتقادها در مرحله عمل نیز دیده شده و خبرهایی از احتمال برکناری اسکوچیچ و جایگزین کردن گزینه های خارجی همچون کارلوس کی روش یا گزینه های داخلی دیگر از جمله علی دایی نیز مرتب از رسانه ها شنیده می شد.

اتمام قرارداد اسکوچیچ با ایران

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران

با توجه به اینکه داشتن تمرکز، آرامش و امنیت در کار از جمله لازمه های موفقیت هر سرمربی می باشد و همچنین به احترام تلاش خوب و نتیجه بخش دراگان اسکوچیچ در نیمکت تیم ملی فوتبال، شایسته است که از هر گونه صحبتهایی که باعث دلسردی اسکوچیچ و کادر فنی شده پرهیز شود و به او در ادامه مسیر در جام جهانی قطر و بازی های گروهی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا کمک شود تا بتوانیم نتایج مورد انتظار کسب کرده و ضمن تاریخ سازی برای اولین بار از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم. اتفاقی که با وجود داشتن نسل طلایی فوتبال کشورمان، کاملا امکان پذیر نیز است.

امیدواریم شاگردان اسکوچیچ و تیم ملی با انجام بازی های دوستانه خوب نیز به پیشواز جام جهانی رفته و نقاط ضعف خود را قبل از این مسابقات پوشش دهد.

سرمربی ایران در جام جهانی کیست

موفقیت دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران

اسکوچیچ تا جام ملتهای 2023 آسیا قرارداد دارد

سخنگوی فدراسیون اعلام کرده تصمیم نهایی ما تداوم همکاری با سرمربی کنونی یعنی دراگان اسکوچیچ بوده و با او تا انتهای جام ملت های آسیا در سال 2023 که به میزبانی چین برگزار خواهد شد؛ قرارداد داریم.

این مسئول عنوان کرده که فدراسیون در خصوص اسکوچیچ برای بارها مواضعش را اعلام نموده اما همچنان برخی ها دوست دارند چنین حرفهایی را نشنوند.

با توجه به اعلام حمایت قاطعانه فدراسیون از اسکوچیچ، امیدواریم حواشی کمتر شده و با تمام قلب و جانمان از تیم ملی و کادر فنی برای موفقیت در جام جهانی حمایت کنیم. چرا که اصلا تعویض سرمربی در این مدت زمان کمی که تا شروع جام جهانی باقی مانده نیز چندان اقدام خوشایندی به نظر نمی رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اسکوچیچ با وجود قرارداد داشتن با…؛ از ایران رفتنی […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال به جمع بندی […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برداشته […]