کد خبر : 30933
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۶

بازی خاطره انگیز دوستانه لیورپول با بایرن مونیخ با 7 گل

بازی خاطره انگیز دوستانه لیورپول با بایرن مونیخ با 7 گل
در دیداری که 7 گل از دروازه دو تیم بایرن مونیخ و لیورپول عبور کرد. دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ امروز از ساعت 15 به مصاف هم رفتند.؛

در دیداری که 7 گل از دروازه دو تیم بایرن مونیخ و لیورپول عبور کرد. دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ امروز از ساعت 15 به مصاف هم رفتند.

از همان شروع بازی مشخص بود که دیدار مذکور با گل های زیادی دنبال خواهد شد. وقتی که کودی خاکپو در دقیقه 2 برای لیورپول گلزنی کرد و سپس ویرجیل فن دایک در دقیقه 28 به گل دوم دست یافت.

همچنین بایرن مونیخ در دقیقه 33 و لروی سانه در دقیقه 42 برای بایرن مونیخ گلزنی کردند تا کار به تساوی بکشد. در نیمه دوم این لوئیز دیاز بود که باز هم لیورپول را پیش انداخت تا نتیجه 3 بر 2 به سود لیورپول شود. در حالی که همگان با توجه به روند بازی انتظار اتمام مسابقه را داشتند اما ورق برگشت.

در دقیقه 80 جوزپ استانیشیچ توانست گل تماشایی به سود منچستری هابزند تا کار به تساوی بکشد. اما این پایان کار نبود. بعد گل زنی جوزپ استانیشیچ بایرنی ها با روحیه بیشتری هم کار را دنبال کردند تا در دقیقه 91 راتزیگ بازی را با برد عوض کند. کامبک شیرینی که برای بایرن مونیخی ها حاصل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نگاهی به بازی های دوستانه بایرن مونیخ و نتایج در پیش فصل 2023 | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] فصل 2023 تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق به کسب چه […]