کد خبر : 7599
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

دروغ بودن خبر مبتلا شدن اسکوچیچ به ویروس شایع

دروغ بودن خبر مبتلا شدن اسکوچیچ به ویروس شایع

دروغ بودن خبر مبتلا شدن اسکوچیچ به ویروس شایع امروزی؛ دراگان اسکوچیچ آیا مبتلا به کرونا شده است؟؛ بررسی آخرین وضعیت کادر فنی تیم ملی از مثبت بودن تست کرونای دستیار دراگان اسکوچیچ و همچنین عدم ابتلای اسکوچیچ به کرونا خبر می دهد. در مارال نیوز خواهیم خواند. در ساعتهای گذشته خبرهایی در خصوص ابتلای

دروغ بودن خبر مبتلا شدن اسکوچیچ به ویروس شایع امروزی؛ دراگان اسکوچیچ آیا مبتلا به کرونا شده است؟؛ بررسی آخرین وضعیت کادر فنی تیم ملی از مثبت بودن تست کرونای دستیار دراگان اسکوچیچ و همچنین عدم ابتلای اسکوچیچ به کرونا خبر می دهد. در مارال نیوز خواهیم خواند.

در ساعتهای گذشته خبرهایی در خصوص ابتلای دراگان اسکوچیچ به کرونا و همچنین بیماری اسکوچیچ به دلیل شیوع این ویروس بودیم که این خبر کاملا تکذیب شد.

البته دستیار اسکوچیچ آقای قربانعلی پور به ویروس کووید 19 مبتلا شده و در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد و آرزوی سلامتی برای ایشان داریم.

کرونا سرمربی تیم ملی اسکوچیچ

از هفته های گذشته شایعات زیادی در خصوص اسکوچیچ شنیده می شود و در صدر اخبار ورزشی کشور نام اسکوچیچ شنیده می شود.

خوشبختانه سرمربی کنونی تیم ملی در سلامتی کامل به سر برده و هیچ بیماری نیز ندارد و امیدواریم رسانه ها نیز از پرداخت بیشتر به مسائل حاشیه ای و اخبار غیرمستند پرهیز کنند تا آرامش مجددا در تیم ملی فوتبال کشورمان حاکم شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به نام دراگان اسکوچیچ خواهد بود. در […]