کد خبر : 13330
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

در تمرینات کی روش جایی برای دوربین ها نیست

در تمرینات کی روش جایی برای دوربین ها نیست

با دستور کارلوس کی روش در تمرینات مهم و خاص تیم ملی جایی برای حضور دوربین ها نیست و او دوست ندارد که مطالب تاکتیکی تیمش رسانه ای شود. این عادت را کارلوس کی روش از قبل نیز داشته و در مدت زمان 8 سال گذشته مربیگری خود در تیم ملی نیز نیز بارها این

با دستور کارلوس کی روش در تمرینات مهم و خاص تیم ملی جایی برای حضور دوربین ها نیست و او دوست ندارد که مطالب تاکتیکی تیمش رسانه ای شود.

این عادت را کارلوس کی روش از قبل نیز داشته و در مدت زمان 8 سال گذشته مربیگری خود در تیم ملی نیز نیز بارها این دستور و سفارش را داشته که مسولان امنیتی ورزشگاه مانع از حضور افرادی غیر از بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال به محل تمرین شوند.

در تمرین تیم ملی فوتبال در اتریش نیز او این درخواست را داشته که با مراقبت افسران امنیتی همراه شود تا موارد فنی اعلام شده به سادگی به بیرون از ورزشگاه و به رقبا درز پیدا نکند.

علاوه بر این بازی دو تیم ایران و اروگوئه نیز بایستی پشت درب های بسته برگزار شود و این احتمال وجود دارد که دیدار ایران با سنگال نیز به این شکل برگزار گردد و علت آن این که کارلوس کی روش تاکتیک های تیمی خود را دور از چشم حریفان و رقبایش قرار می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها