کد خبر : 22378
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

مصدومیت دو ستاره رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا

مصدومیت دو ستاره رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا

در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ کارلو آنچلوتی با دو مصدوم مواجه شد. مصدوم هایی که ستاره های رئال مادرید بودند و در گره خوردن بازی نیز شاید این اتفاقات نقش داشت. لوکاس واسکز به دلیل برخورد بدی که با بازیکن والنسیا داشت دچار مصدومیت شد. این اتفاق در دقیقه 65 بازی رخ داد. او بعد

در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ کارلو آنچلوتی با دو مصدوم مواجه شد. مصدوم هایی که ستاره های رئال مادرید بودند و در گره خوردن بازی نیز شاید این اتفاقات نقش داشت.

لوکاس واسکز به دلیل برخورد بدی که با بازیکن والنسیا داشت دچار مصدومیت شد. این اتفاق در دقیقه 65 بازی رخ داد. او بعد از این برخورد مجبور شد به طرز بدی روی مچ پای خود بیافتد تا به تاکید پزشکان و برای جلوگیری از ریسک زیاد مسابقه را ترک کند.

لحظاتی بعد ادر میلیتائو نیز به دلیل برخورد بسیار سخت محکم توپ به صورت دچار سرگیجه شد. این اتفاق نیز باعث تعویض وی در شرایطی که 10 دقیقه بود در زمین حضور یافته بود، شد.

چنین تعویض های ناخواسته ای باعث برهم خوردن نظم تاکتیکی و برنامه ریزی از قبل تعیین شده رئال ادرید مقابل والنسیا شد. در نهایت بازی به تساوی کشیده شده و ضربات پنالتی برنده را تعیین کند.

البته در پایان شانس با رئال مادرید یار بود تا آنها بتوانند شاگردان گتوزو در والنسیا را در ضربات پنالتی شکست داده و راهی دیدار فینال شوند.

نتیجه تلاش دو تیم در وقت های قانونی و اضافه بازی با تساوی یک بر یک همراه شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها