کد خبر : 12037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

بررسی دعوای مهم؛؛

در دعوای شکیرا و پیکه حق با چه کسی است؟

در دعوای شکیرا و پیکه حق با چه کسی است؟
این که حق با پیکه است یا شکیرا و کدام یک از این زوجین حق بیشتری دارد را نمی شود به این سادگی قضاوت کرد و قضاوت هم کار آسانی نیست.؛

شکیرا یا پیکه حق بیشتری در اختلاف و دعوا دارند و کدام یک در دادگاه پیروز می شوند؟ به نظر می رسد در دعوا و اختلاف شکیرا و پیکه شانس جرارد پیکه برای موفقیت در دادگاه بالاتر باشد. علت شانس بالای پیروزی پیکه در دادگاه بر علیه شکیرا در خصوص محل تحصیل فرزندانشان را بررسی می کنیم.

با توجه به اینکه هم شکیرا و هم پیکه علاقه چندانی به رسانه ای کردن اختلاف خود ندارند و این موضوع را نیز به ادامه زندگی حرفه ای، شغلی و ورزشی خود مناسب ندیده و تداوم رسانه ای کردن موضوع ممکن است به افت محبوبیتشان نیز بیانجامد در خصوص دعوا و اختلافشان با رسانه ها صحبت نکرده و حتی در دعوای حقوقی نیز تمام تلاششان را کردند که موضوع را دوستانه و بین خود و یا به واسطه کمک وکلایشان حل کنند. بنابراین با اطلاعات کم موجود نمی شود به خوبی قضاوت کرد که حق با چه کسی است.

این که حق با چه کسی است و کدام یک از این زوجین حق بیشتری دارد را نمی شود به این سادگی قضاوت کرد و قضاوت هم کار آسانی نیست.

با توجه به اینکه هم شکیرا و پیکه در خصوص موضوع حضانت و محل تحصیل فرزندانشان اختلاف جدی دارند به نظر می رسد که دیر یا زود آنها به دادگاه اعزام خواهند شد تا در دادگاه یکدیگر را باز ببینند.

در دعوا پیکه و شکیرا حق با کیست

پیش بیتی نشریه اسپانیایی از پیروز موقت دادگاه

نشریه مارکا می گوید پیکه برای پیروزی در دادگاه یک برگ برنده دارد و آن اینکه چون سال تحصیلی در کشور اسپانیا آغاز شده و اکنون دو فرزند پیکه و شکیرا یعنی میلان و ساشا به مدرسه در اسپانیا می روند بعید است که قاضی به نفع شکیرا رای بدهد و در بدترین حالت آنها تا پایان سال تحصیلی در اسپانیا به تحصیل خود ادامه خواهند داد و شکیرا اگر بتواند دادگاه را مجاب کند که حق و حضانت با اوست باید یک سال صبر کند تا در تابستان آتی فرزندانش را به آمریکا ببرد هر چند یک مخالف سرسخت به نام پیکه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حال گیری غیرمستقیم شکیرا از پیکه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دعوای حقوقی شکیرا و پیکه که به […]