کد خبر : 21779
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

تیم ملی پرتغال از مورینیو ناامید نشده است

تیم ملی پرتغال از مورینیو ناامید نشده است
تیم ملی پرتغال برای جلب نظر مثبت مورینیو به منظور قبول پیشنهادشان ناامید نشده و تمام تلاش خود را به کار می بندد.؛

جدی ترین گزینه برای مربیگری تیم ملی پرتغال مورینیو است. این گزینه به صورت جدی توسط فدراسیون پرتغال دنبال می شود. البته مورینیو و باشگاه رم با وجود جواب منفی دادن به تیم ملی پرتغال ناامید نشدند.

فدراسیون پرتغال به مذاکرات خود با این مربی و دیگر گزینه ها ادامه خواهند داد و امیدوارند نتیجه مثبت را با یکی از گزینه های مدنظر بگیرند.

پرتغال بایستی تا تابستان فصل پیش رو سرمربی جدید خود را معرفی کند و البته هر قدر این انتخاب سریعتر باشد، می تواند به آماده سازی و شروع کار سرمربی جدید نیز کمک بیشتری کند. علاوه بر مورینیو می توان از زیدان و لوئیز انریکه به عنوان دیگر گزینه های مهم برای هدایت تیم ملی پرتغال اشاره کرد.

مورینیو اعلام کرده که تا اطلاع بعدی می خواهد در آ اس رم به مربیگری خود ادامه دهد. مدیران رمی نیز با این انتقال و جدایی مورینیو به شدت مخالف هستند. البته از سویی دیگر فدراسیون پرتغال دست بردار مورینیو نیست. آنها می خواهند جانشین شایسته ای برای فراندو سانتوس پیدا نمایند و در بین گزینه ها چه کسی بهتر از آقای خاص می تواند باشد.

مورینیو مربی بوده که فوتبال پرتغال را به مانند کف دست خود می شناسد. همچنین بسیاری از ملی پوشان کنونی پرتغال نیز شاگرد وی بودند.تعصب ملی مورینیو به کشورش پرتغال نیز بالا بوده و همه این ها می تواند به موفقیت او در تیم ملی پرتغال کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
زانیولو قصد جدایی از رم کرد/ پیشنهادات او خوب نیستند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مورینیو احتمال جدایی […]